728 x 90

ایمیلها و پیامهای جعلی وزارت اطلاعات و سایبری رژیم

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

ایمیلها و پیامهای جعلی وزارت اطلاعات و سایبری رژیم

ترفند تکراری رژیم درمانده و بحران‌زده آخوندی در هراس از مقاومت و قیام

۱-همزمان با کنفرانس بین‌المللی مقاومت ایران در ارتباط زنده با ۲۰۰۰نقطه در کشورهای مختلف و اشرف۳، وزارت اطلاعات آخوندها به یک فراخوان جعلی تحت عنوان «فراخوان کهکشان ۲۰۲۰ قیام و ایران آزاد» متوسل شد تا از این طریق توجه نیروها و پشتیبانان مقاومت را جلب کند و در صورت باز کردن ایمیل به جنگ روانی و لجن‌پراکنی بپردازد یا ویروس بفرستد.

ایمیل کهکشان ۲۰۲۰

۲-سایبری رژیم با درست کردن یک ایمیل مجعول به نام خواهر مجاهد بدری پورطباخ همردیف مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران و ارسال پیام برای شمار زیادی از اعضاء و هواداران مجاهدین از همین ایمیل درصدد جلب اعتماد و کسب اطلاعات از مخاطبان برآمده است. در یکی از همین پیام‌ها می‌نویسد: «حتماً تحرکات اخیر رژیم به آخر خط رسیده آخوندی را از طریق سیما و رسانه‌های مقاومت دیده و شنیده‌اید. آنها قصد دارند با اجیر کردن چند هزار بسیجی ساندیس‌خور به اسم خانواده‌ها در اطراف اشرف۳ در تیرانا تجمع تشکیل دهند... نمونه یکی از نامه‌نگاریهای آنان را برایتان می گذارم واکنش مناسب نشان بدهید. این نامه را هم به همه کانالها و هواداران ارسال کنید. بدری».

نامه جعلی خواهر بدری پورطباخ

این در حالی است که خواهر مجاهد بدری پورطباخ در ارتباطات خود تاکنون از ایمیل استفاده نکرده است.

۳-اطلاعات آخوندی در یک پاتک حقیر در برابر بیانیه ۶۰۰ زندانی سیاسی با تولید یک ایمیل جعلی به اسم آقای فرزین هاشمی از کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت پیامهایی برای شماری از امضاء‌کنندگان این بیانیه فرستاده و نوشته است: «جنابعالی قبلاً زحمت کشیده و بیانیه مصداقی را در سال۹۲ یا ۹۳ امضا کردید. آیا تمایل دارید که برای بروز شدن و محکمتر شدن بیانیه، مجدداً آنرا در تاریخ جدید تأیید کنید. ممنوم فرزین».

بیانیه زندانیان سیاسی و جعل رژیم

واضح است که هدف، تست مخاطبان به‌منظور بازگرداندن آب رفته به جوی وزارت، در انتقام از برنامه‌های روشنگرانه ارتباط مستقیم در سیمای آزادی در اردیبهشت و خرداد است.

۴-شایان یادآوری است که رژیم در یکشنبه ۱۸خرداد به‌دنبال موج همبستگی اقشار مختلف هموطنان در بزرگداشت خانم مرجان هنرمند مقاومت ایران یک صفحه نشریه مجاهد جعلی، با عکس تعدادی هنرمندان و ورزشکاران داخل کشور منتشر کرد تا آنها را به‌خاطر تسلیت‌هایشان در سوگ مرجان به موضع‌گیری علیه مجاهدین وادار کند.

نشریه جعلی مجاهد

۵-در ۲۷خرداد نیز سایت وابسته به وزارت اطلاعات موسوم به «شهدای ایران» برای تقاص کشیدن از «اعضا شورای شهر تهران» در یک توئیت جعلی به نام خانم مریم رجوی از نامگذاری خیابانی به نام مهندس بازرگان در تهران، عامدانه از آنها تشکر کرد.

توئیت جعلی مریم رجوی

۶-سال گذشته نیز رژیم در ۲۶تیر ۹۸ با استفاده از توئیت جعلی به‌نام سرکنسول فرانسه در بیت‌المقدس از «سفر خانم مریم رجوی به اسرئیل» خبر داده بود. متعاقباً وزارت‌خارجه «حساب توئیتری قلابی از سوی سرکنسول فرانسه در بیت المقدس» را تکذیب و اعلام کرد: «سرکنسول فرانسه در بیت‌المقدس آقای پیر کوشار سوژه یک دزدی هویت در شبکه اجتماعی توئیتر واقع شده است».

توئیت جعلی سفیر فرانسه

۷-چند هفته بعد در ۸آبان۹۸ رژیم به انتشار ۶توئیت جعلی دیگر به‌نام الکسیس کوهلر رئیس دفتر ریاست‌جمهوری فرانسه علیه مجاهدین مبادرت کرد و وقتی کسی در فرانسه خریدار نشد، سایبری گشتاپوی دینی از طریق مأموران پیشانی سیاه (از جمله مسعود خدابنده و سیامک نادری) به بازتاب همان توئیت مجعول مبادرت کرد و نوشت: «رئیس دفتر ریاست‌جمهوری فرانسه اعلام کرد که مجاهدین خلق به‌زودی از فرانسه اخراج می‌شوند»! در این نقطه دیگر صبر کاخ الیزه به‌سر رسید و اعلام کرد «این حساب توئیتری (الکسیس کوهلر) نیست. از سوی دیگر او حساب توئیتر ندارد».

حساب جعلی لکسیس کوهلر

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم بار دیگر توجه عموم هموطنان به‌ویژه پشتیبانان مقاومت و هواداران مجاهدین را به ترفندهای سایبری و توطئه‌های مذبوحانه رژیم آخوندی و ضرورت افشا و خنثی کردن آنها جلب می‌کند. از پاسخ دادن به ایمیل‌ها، تماسهای تلفنی و هر گونه ارتباطات ناشناس، از جمله در تلگرام، اسکایپ و واتس‌اپ و هر وسیله ارتباطی دیگر اجتناب کنید. موارد مشکوک را با نمایندگی‌های شورا یا دفاتر مجاهدین در کشورهای مختلف در میان بگذارید و سایر هموطنان و نیروها را نسبت به ترفندهای دشمن هوشیار نمایید.

شورای ملی مقاومت ایران

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

۹ تیر ۱۳۹۹ (۲۹ ژوئن ۲۰۲۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/72081b8a-9633-4579-aec9-8f5789163ce4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات