728 x 90

ای‌بی‌سی نیوز: مختل شدن برنامه‌های تلویزیون ایران با پخش تصاویر رهبران مجاهدین مسعود و مریم رجوی

مختل کردن تلویزیون رژیم با تصاویر مسعود و مریم رجوی
مختل کردن تلویزیون رژیم با تصاویر مسعود و مریم رجوی

سایت خبری ای‌بی‌سی نیوز به‌نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی نوشت: از چندین کانال تلویزیون دولتی ایران روز پنجشنبه تصاویری از رهبران یک گروه تبعیدی پخش کردند و خواستار کشته شدن ولی‌فقیه رژیم شدند واقعه‌یی که مقامات بعداً آنرا به‌عنوان هک توصیف نمودند.

برای چندین ثانیه تصاویر روی صفحه نمایان شدند و پخش را مختل کردند تا تصاویر رهبران اپوزیسیون مجاهدین خلق را نشان دهند. اسم حساب رسانه اجتماعی که مدعی است که گروهی از هکرها پیام ستودن مخالفان را پخش کرده‌اند روی تصاویر وجود داشت. دو ایستگاه رادیویی دولتی نیز مختل شده‌اند... .

شاهین قبادی، یک سخنگوی مجاهدین که در پاریس مستقر است، بعد به آسوشیتدپرس گفت: «ما هم همانند شما، تازه از این موضوع با خبر شده‌ایم».

او بدون این‌که مستقیماً این موضوع را برعهده بگیرد، گفت: «بنظر می‌رسد که اینکار توسط هواداران ام ای کی و واحدهای مقاومت در داخل ایستگاههای رادیو تلویزیون رژیم انجام شده است». او هیچگونه شواهدی در حمایت از ادعای خود نیاورد.

این هک بیانگر یک رخنه اساسی در تلویزیون دولتی ایران است که مدتهاست تصور می‌شود که توسط اعضای شعبه اطلاعاتی رژیم ایران کنترل و اپراتوری می‌شود، به‌ویژه توسط سپاه پاسداران. چنین واقعه‌یی برای سالیان است که اتفاق نیافتاده بوده است.

کلیپی از این واقعه که توسط «ای پی» دیده شده است تصاویر رهبران ام ای کی (مجاهدین)، مسعود رجوی و مریم رجوی را نشان می‌دهد که به‌ناگهان برنامه اخبار معمول ساعت ۳ عصر را پوشاندند. صدای یک مرد فریاد می‌زند: «درود بر رجوی، مرگ بر خامنه‌ای». صدای مسعود رجوی: «امروز ما هم‌چنان روزی را که فریاد زدیم مرگ بر ارتجاع گرامی می‌داریم و پای آن ایستاده‌ایم» (ای‌بی‌سی نیوز ۷بهمن).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b80168c8-f525-4792-9f2f-decf8d62f180"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات