728 x 90

اهالی روستای ابوالفضل: دقیقاً کاری که ساواک با اجداد ما کرد الآن بنیاد با ما می‌کند

تصویری از درگیری اهالی روستای ابوالفضل با نیروهای سرکوبگر رژیم
تصویری از درگیری اهالی روستای ابوالفضل با نیروهای سرکوبگر رژیم

یکی از ساکنان روستای ابوالفضل اهواز (جمعه ۷شهریور) در مصاحبه‌یی گفت:

اینجا زمینهای ماست. زمان شاه می‌گفتند شما چون عرب هستید حق مالکیت ندارید فقط می‌توانید بکارید الآن هم که شاه ملعون رفته ... به ما همین را می‌گوید و می‌گوید که بروید از اینجا و حق مالکیت ندارید. دقیقاً کاری که ساواک با اجداد ما کرد الآن بنیاد با ما می‌کند و سند به ما نمی‌دهد. چرا نمی‌دادن؟ چرا حق مشروعیت به اهالی این روستا نمی‌دادن؟

خاطرنشان می‌شود مردم و جوانان شورشگر منطقه ابوالفضل اهواز روز چهارشنبه با مأموران جنایتکار رژیم که درصدد تخریب خانه‌هایشان بودند، درگیر شدند و در برابر یورش وحشیانه مزدوران با ایستادگی و پرتاب سنگ به مقاومت برخاستند.

به‌دنبال موج گسترده حمایت مردمی از اهالی مقاوم روستای ابوالفضل، فرماندار مزدور آخوندها در اهواز ضرب و شتم و تیراندازی بسوی مردم بی‌دفاع را ناشیانه تکذیب کرد و گفت: «هدف این مأموران تقابل با مردم یا تخریب منازل مسکونی نبوده و فقط به قصد تخریب تصرفات غیرمسکونی زمین خواران رفته بودند. وی در وحشت از ایستادگی و مقاومت مردم روستای ابوالفضل، تیراندازی با تفنگ ساچمه‌ای بسوی مردم را نیز تکذیب کرد و مدعی شد: بعضی‌ها مورد اصابت ساچمه‌های پلاستیکی قرار گرفتند، اما هنوز ثابت نشده است که نیروی انتظامی از ساچمه‌ها استفاده کرده و این مسأله در حال بررسی است».

به گفته او، گلوله و تیر با ساچمه پلاستیکی متفاوت است و در این حادثه تیراندازی صورت نگرفته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/12b529ee-714f-40e0-98fd-193a710d9b10"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات