728 x 90

انتشار لیست مقام‌های ارشد و سرکردگان شبه‌نظامیان مسلح عراق وابسته به رژیم ایران

فالح فیاض و دیگر مزدوران رژیم ایران
فالح فیاض و دیگر مزدوران رژیم ایران

انستیتوی واشنگتن در امور خاور نزدیک لیست اسامی مقام‌های ارشد و سرکردگان گروه‌های مسلح عراق وابسته به رژیم آخوندی را منتشر کرد که در قتل و کشتار تظاهر کنندگان دست دارند.

در این لیست نام فالح فیاض به‌عنوان مشاور امنیت ملی عراق و رئیس ستاد بسیجیان خامنه‌ای موسوم به حشدالشعبی به چشم می‌خورد. بر اساس گزارش این انستیتو وی شلیک به تظاهر کنندگان و حمله به دفاتر ایستگاههای تلویزیونی در بغداد را تسهیل کرده است. فالح فیاض همان دژخیمی است که در قتل و کشتار مجاهدان اشرفی نقش به سزایی داشته است.

 

خاطرنشان می‌شود کمیته سازمانده تظاهرات انقلاب اکتبر عراق طی بیانیه‌یی درباره ترور چهره‌های شناخته شده قیام مردم عراق اعلام کرد: دستور ترورها توسط اتاق عملیات تحت‌امر رژیم ایران صادر می‌شود.

در این بیانیه آمده است: دستان جنایت و ترور، شهید قهرمان علی نجم اللامی را در هنگام بازگشت از میدان تحریر به منطقه الشعب در ربود و در همین محل ترور شد. این شهید یکی از برجسته‌ترین فعالان تظاهرات ملی عراق بود که از آغاز انقلاب اکتبر در هر صحنه‌ای نقش داشت.

ما و مسئولیت کامل این ترور با متوجه حکومت خون در عراق و اتاق عملیاتی می‌دانیم که توسط رژیم ایران و ایادی آن اداره می‌شود.

خون شهید «علی نجم» و خون عراقیان به هدر نخواهد رفت، روز حسابرسی عادلانه از تمامی قاتلان و مسئولان آنها فرا خواهد رسید. این خونها نوری فراراه ما می‌شود که ما را به آزادسازی عراق از رژیم ایران و ایادی قاتل آن رهنمون می‌گردد.

 

خبرگزاری فرانسه گزارش داد: با وجود تهدیدها و ترورها در بغداد و جنوب عراق تظاهر کنندگان خواستار سرنگونی نظام حاکم هستند.در کمتر از ۱۰روز سه نفر از فعالان تظاهرات ضدحکومتی در عراق ترور شدند. آخرین مورد علی اللامی بود که با اصابت گلوله به سرش کشته شد. گروه‌های مسلح طرفدار رژیم ایران در نیروهای امنیتی ادغام شده‌اند و نفوذ فزاینده‌ای کسب کرده‌اند. یک منبع پلیس گفت مهاجمان از سلاحهای مجهز به صداخفه‌کن استفاده کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/12044068-fab5-4fee-9fb2-f51fed30b5eb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات