728 x 90

امروز سرنگونی از هر زمان دیگر نزدیکتر است - به‌قلم موسی افشار

موسی افشار
موسی افشار

موسی افشار عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت در مطلبی با عنوان «امروز سرنگونی از هر زمان دیگر نزدیکتر است» که در سایت ایلاف لندن به‌تاریخ ۸مرداد منتشر شده نوشت:

به‌رغم ادعاها و اظهارات اخیر[مقامات رژیم] هیچ چیز که نشان‌دهنده بهبود شرایط در ایران باشد وجود ندارد، به‌خصوص در پهنه اقدامات سرکوب‌گرانه و خودسرانه فعلی و نقض آشکار اساسی‌ترین اصول حقوق‌بشر و هم‌چنین وخیم‌تر شدن اقتصاد و معیشت (‌مردم)، به‌طوری‌که زندگی در سایه رژیم ایران (برای مردم) به کابوس تبدیل شده است... .

دغلکاری و فریب بسیاری از احزاب و طرف‌های سیاسی بین‌المللی و حتی عربی و اسلامی با شعارها و ادعاهای پرطمطراق توسط این رژیم، ویژگی و خصوصیت غالب صحنه سیاسی ایران پس از انقلاب [ضدسلطنتی] بود اما یک استثناء چشم‌گیر در این میان وجود داشت و آن هم موضع اصولی قاطع سازمان مجاهدین خلق در برابر رژیم و سازش‌ناپذی آن در مسأله آزادی‌ها و عدم پذیرش رژیم ولایت فقیه (توسط این سازمان) بود... سازمان در آن زمان اعلام کرد که نمی‌توان تاج را با عمامه عوض کرد. این موضع‌گیری به بهای بیش از ۱۲۰هزار شهید و سختی‌ها و رنج بسیار برای سازمان تمام شد. اما زمان و گذر ایام برای مردم ایران، خلق‌های منطقه و جهان اثبات کرد که سازمان مجاهدین خلق در مواضعش کاملاً برحق بوده و درست می‌گفته است.

امروز در حالیکه این رژیم به سیاست‌های سرکوبگرانه و خودسرانه ضدبشری‌اش علیه مردم ایران ادامه می‌دهد... اپوزیسیون ایران بواسطه مبارزات پیگیر و مستمرش، زمینه و شرایط تغییر سیاسی ریشه‌یی در ایران با سرنگونی این رژیم را در پهنه ایران و منطقه و جهان فراهم می‌کند...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/93c1982f-7e4e-4eac-82c0-50f6f6d5f43d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات