728 x 90

الیوت آبرامز خواهان اقدامات بیشتر آمریکا در قبال عملکرد رژیم ایران شد

الیوت آبرامز
الیوت آبرامز

وال استریت ژورنال با انتشار مقاله‌ای به‌تاریخ چهارشنبه ۱۵شهریور از الیوت آبرامز به‌نقل از وی نوشت: «تعدد گروگان‌گیری جمهوری اسلامی ایجاب می‌کند که واشنگتن کاری بیش از شکایت، مذاکره و برآورده کردن باج‌خواهی‌های فزاینده، انجام بدهد».
الیوت آبرامز؛ نماینده سابق ویژه آمریکا برای ایران در مقاله خود با بررسی شیوه گروگانگیری توسط رژیم ایران و باج‌خواهی پس از آن خواهان اقدامات بیشتر دولتهای آمریکا در قبال این عملکرد رژیم ایران شد.
وی در مقاله خود می‌نویسد: «نجات گروگانهای آمریکایی یک اولویت بالا و یک معضل وحشتناک برای دولت است. ما خواهان بازگشت شهروندان خود هستیم، اما پرداخت پول نقد برای آزادی آنها به رژیمهای سرکش، رفتارهای غیرقانونی بیشتر را تشویق می‌کند».
وی در ادامه مقاله خود با ارائه پیشنهادهایی در این زمینه اضافه می‌کند «هیچ دانشجوی آمریکایی به ایران نرود. روی کاغذ ممکن است به نظر برسد که این موضوع قبلاً وجود داشته است.

وی در پایان مقاله خود ضمن به چالش کشیدن عملکرد دولتهای آمریکا در قبال گروگانگیری رژیم ایران می‌نویسد «سیاست گذاران استراتژی، هر چه را انتخاب کنند، یک چیز مسلم است. تعدد گروگان‌گیری جمهوری اسلامی ایجاب می‌کند که واشنگتن کاری بیش از شکایت، مذاکره و برآورده کردن باج‌خواهی‌های فزاینده، انجام بدهد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/70806f59-ec95-4d51-8d78-334ae6946238"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات