728 x 90

اعزام پاسدار سلامی سرکرده سپاه پاسداران به زاهدان توسط خامنه‌ای

پاسدار سلامی
پاسدار سلامی

اعزام پاسدار سلامی سرکرده سپاه پاسداران به زاهدان توسط خامنه‌ای در پی ناکامی ترفندها و تهدیدهای خلیفه سفاک ارتجاع برای خاموش کردن قیام هموطنان بلوچ

بلوفها و تهدیدهای وحشت‌آلود سرکردهٔ سپاه خامنه‌ای

کشور امروز در معرض یک جنگ جهانی عظیم است، معدود انسان‌هایی فریب خورده هستند که به جنگ امنیت نظام آمده‌اند، ما از همه کسانی که تحت تأثیر القائات دشمن قرار گرفته‌اند می‌خواهیم بازگردند. امروز فصل انتخاب است

تا ما از خانه بیرون نرویم و تا زمانی که شمشیرها یکدیگر را ملاقات نکنند قطعاً دشمن شکست نخواهد خورد امروز فرصت آن رسیده است.

پاسدار سلامی سرکرده سپاه پاسداران که برای روحیه دادن به بسیجیان به زاهدان رفته است وحشت رژیم از قیام سراسری مردم را به نمایش گذاشت و در جلسه بسیجیان در استان سیستان و بلوچستان گفت‌: «کشور امروز در معرض یک جنگ جهانی عظیم هست ... همه آرایش سیاسی قوای کفر و شرک و نفاق و الحاد از سراسر جهان در صدد نفوذ به دنیای قلب و ذهن جوانان این سرزمین هستند. متأسفانه بعضیها هم در داخل با همان توهمات همراه شده‌اند. امروز فصل انتخاب است وسط نمی‌توان ایستاد».

پاسدار سلامی - تلویزیون رژیم ۶آذر ۱۴۰۱:

کشور امروز در معرض یک جنگ جهانی عظیم هست توجه کنید عزیزان همه آرایش سیاسی قوای کفر و شرک و نفاق و الحاد از سراسر جهان با مزدوران و سرشاخه‌های داخلی خود که معدود انسان‌هایی گمراه و فریب خورده هستند به جنگ انقلاب شکوهمند این ملت به جنگ امنیت این ملت به جنگ وحدت ملی آمده است.

مطمئن باشید ما شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهیم بود اما هرگز شاهد آسیب جدی بر پیکره انقلابمان نخواهیم بود من مطمئن هستم که همه این قدرتها شکسته خواهند شد فرو خواهند پاشید.

متأسفانه بعضی‌ها هم در داخل با همان توهمات همراه شده‌اند آنها هم خواب می‌بینند سراب می‌بینند هر چه می‌روند به آب نمی‌رسند این توهمات سراب است.

ما به این واقعیت آگاه هستیم و می‌دانیم تا دشمن از لانه بیرون نیاید و تا ما از خانه بیرون نرویم و تا زمانی که شمشیرها یکدیگر را ملاقات نکنند قطعاً دشمن شکست نخواهد خورد امروز فرصت آن رسیده است.

یک طرف جبهه کفر هست و یک‌طرف جبهه اسلام امروز فصل انتخاب است وسط نمی‌توان ایستاد یا باید در جبهه اسلام باشیم یا در جبهه کفر.

شما نگاه کنید امروز استاندار این استان بهترین استاندار ماست فرماندهان نظامی و انتظامی که در اینجا هستند بهترین‌ها هستند.

این توصیه و تأکید و تدبیر و فرمان رهبر معظم انقلاب است بنده حقیر هم که در اینجا هستم برای اعلام این پیام آمده‌ام که ما برای مردمان این سرزمین ارزش فدا شدن خودمان را به زیبایی قائلیم ما فدای شما می شویم.

(تلویزیون شبکه هامون رژیم - ۶آذر ۱۴۰۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2d624cdc-40e1-44a7-83e0-90114b1ddfd8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات