728 x 90

اعتصاب غذای زندانی سیاسی مهین اکبری در زندان لاکان رشت

اعتصاب غذای زندانی سیاسی مهین اکبری در زندان لاکان رشت
اعتصاب غذای زندانی سیاسی مهین اکبری در زندان لاکان رشت

بر اساس خبرهای دریافتی، خانم مهین اکبری که در شهریورماه سال جاری همراه با شمار دیگری از هواداران مجاهدین در رشت دستگیر شده و روانه زندان شده بود، زیر فشار وزارت اطلاعات قرار دارد تا از ولی‌فقیه ارتجاع درخواست عفو کند.

خانم مهین اکبری که حکمش تا تاریخ ۱۵ مهرماه سال جاری به اتمام می‌رسید، باید آزاد می‌شد. اما وی را به عمد در زندان نگه داشته‌اند و رئیس دژخیم زندان به این زندانی سیاسی گفته است:

«برای آزادی‌ات باید درخواست عفو کنی و گرنه تو را در زندان نگه می‌داریم».

اما خانم مهین اکبری با رد این درخواست خائنانه بر سر موضع خود ایستاده و اعلام کرده است که درخواست هیچ عفوی ندارد و بیگناه است و باید آزاد شود. به همین دلیل در تاریخ ۲۵ مهرماه یک سال حبس اضافی برای او تعیین کرده‌اند. وی نیز در اعتراض به این حکم از تاریخ ۲۶مهر ماه در زندان لاکان رشت، دست به اعتصاب غذا زده است و اکنون ۸روز از اعتصاب وی می‌گذرد.

این زندانی سیاسی از دیدار و ملاقات با خانواده‌اش نیز امتناع کرده و گفته است تا آزادی و تعیین‌تکلیف وضعیت خودش دست از اعتصاب نخواهد کشید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/276a6f4c-b447-4d4e-a16b-fea503274dbb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات