728 x 90

اعتصاب و تجمعات اعتراضی در شهرهای اردبیل، اهواز، قزوین، مشهد، تبریز، مازندران، ماهشهر ، چهارمحال و بختیاری و تهران+فیلم

اعتصاب و تجمعات اعتراضی در شهرهای میهن
اعتصاب و تجمعات اعتراضی در شهرهای میهن

مغان اردبیل: تجمع اعتراضی کارکنان شرکت کشت و صنعت و دامپروری

تجمع کارکنان شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در اعتراض به واگذاری این شرکت، روز سه‌شنبه ۴دیماه در مقابل ساختمان اداره مرکزی شرکت بر گزارشد.

 

اهواز: اعتصاب و تجمع رانندگان کامیونتهای دستگاههای حفاری

سومین روز اعتصاب و تجمع رانندگان کامیونتهای دستگاههای حفاری شرکت ملی حفاری در اهواز امروز نیز ادامه داشت.

رانندگان خاور استیجاری دستگاههای حفاری شرکت ملی حفاری ایران در اهواز در اعتراض به پایین بودن حقوق و پرداخت نشدن ۹ماه حقوق معوقه برای سومین روز دست به اعتصاب و تجمع زدند.

اهواز.تجمع واعتصاب کامیونت های دستگاههای حفاری شرکت ملی حفاری 

‍قزوین: تجمع اعتراضی کارگران شرکت کاوش

۸۰کارگر واحد سازنده مخازن تحت فشار "کاوش" در قزوین، در اعتراض به ممانعت از حضور در کارخانه، مقابل ورودی این کارخانه تجمع کردند.

به گفته معترضان از صبح روز شنبه یکم دیماه مدیران کارخانه به بهانه کمبود منابع مالی از ورود حدود ۸۰نفر از کارگران به محل کارشان خودداری می‌کنند. این کارگران که دارای سابقه کاری بیش از ۱۳سال می‌باشند اظهار داشتند، این اخراج سازیها در حالی صورت می‌گیرد که هر یک از آنها دارای یک ماه دستمزد معوقه، سنوات و چندین ماه حق بیمه می‌باشند. گفتنی است پیشتر این کارخانه با حدود ۲۰۰کارگر مشغول فعالیت بود که شهریورماه سال جاری کارفرما حدود ۵۰ تا ۶۰کارگر را به بهانه اتمام قرارداد، از کار اخراج کرد..

 

مشهد: اعتصاب کسبه بازار فردوسی ۲مشهد

اعتصاب و اعتراض کسبه بازار فردوسی ۲مشهد به‌علت سوء مدیریت و افزایش شارژ ماهانه بازار، مدیریت جدید از برادران عرزشی و بسیجی و داغ رو پیشانی هست و از روزی که سکان مدیریت بازار ما رو برعهده گرفته اول که چند دسته گی درست کرده تو بازار دوم توی این بازار خراب و کساد شارژ ماهانه رو هم اضافه کردن.

 

چهارمحال و بختیاری: تجمع اهالی بخش سرخون در اعتراض به نشت نفت در آبهای زیر زمینی

روز سه‌شنبه ۴ دی۹۷ اهالی بخش سرخون در اعتراض به نشت نفت در آبهای زیرزمینی و رودخانه‌های این بخش، تجمع کرده و خواستار جبران خسارتهای وارد شده به شیلاتها و مزارع آنها شدند.

اهالی پلاکاردی بر روی یک کامیون نصب کرده بودند که بر روی آن نوشته شده بود:

بر اثر شکستگی لوله نفت به ما پرورش دهندگان ماهی در منطقه میانکوه خسارتهای زیادی وارد شده و برخلاف وعده‌های فراوان تا کنون توجهی نشده و مدت زیادی است بلاتکلیف و سرگردان مانده‌ایم. ما اعتراض داریم و از مسئولان تقاضا داریم به مشکل ما رسیدگی و حق قانونی ما را از شرکت نفت مطالبه نمایند.

پرورش دهندگان روستای رفن

 

تهران: تجمع اعتراضی داشنجویان دانشگاه تهران

دانشجویان دانشگاه تهران مقابل دفتر معاونت دانشجویی این دانشگاه در اعتراض به کارشکنی‌های این معاونت در راستای تشکیل شورای صنفی در این دانشگاه و خوانش سلیقه‌ای از آئین‌نامه شوراهای صنفی تجمع اعتراضی برگزارکردند. 

تگ عکس سند تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه تهران

تگ عکس سند تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه تهران

 

 

دیروز دوشنبه، جمعی از کارگران بلبرینگ‌سازی تبریز، جمعی از کشاورزان ورزنه در استان اصفهان، جمعی از کارگران پروژه ساخت قطار شهری اهواز، جمعی از خانواده‌های کارگران بازداشتی فولاد اهواز مقابل استانداری خوزستان، جمعی از مالباختگان مؤسسه کاسپین در تهران و جمعی از کارگران شرکت آریا استیل اندیمشک در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

 

کارخانه‌یی با ۴۰۰۰کارگر و ۵۰سال سابقه در حال تعطیل شدن

شرکت نکاچوب این روزها حال و روز خوشی ندارد و به‌دلیل تأمین نشدن مواد اولیه، در آستانه ۵۰سالگی درگیر مشکلات فراوانی است که خطر تعطیلی این واحد بزرگ صنعتی، کارگران و کارمندان را تهدید می‌کند.

نکاچوب

نکاچوب

اخراج دسته‌جمعی ۱۰۸کارگر لوله‌سازی ماهشهر

پس از تعطیلی کارخانه لوله‌سازی ماهشهر برای ۱۰۸کارگر این کارخانه جدول زمان‌بندی تسویه تنظیم شده و از پرسنل اخراجی خواسته شده برابر زمان اعلام شده به واحد اداری مراجعه کنند.

«عصر جنوب» درباره علت اخراج گروهی ۱۰۸کارگر لوله‌سازی ماهشهر به « مشکلات شرکت با بانک تجارت» اشاره کرده است.

فرماندار رژیم در ماهشهر خوزستان: این شرکت به‌دلیل مشکلات مالی و ناتوانی در پرداخت حقوق و دستمزد ناچار به اخراج این تعداد از کارگران خود شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c0fc93f9-033d-48ad-ac51-1fb736087105"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات