728 x 90

اعتصاب و اعتراض در شهرهای میهن - یکشنبه ۱۳بهمن +عکس وفیلم

اعتصاب و اعتراض در شهر های میهن
اعتصاب و اعتراض در شهر های میهن

تجمع بازنشستگان«مخابرات راه دور شیراز» مقابل استانداری فارس در اعتراض به سوء مدیریت مدیران  شرکت مخابرات 

تجمع بازنشستگان«مخابرات راه دور شیراز» مقابل استانداری فارس یکشنبه ۱۳بهمندر اعتراض به سوء مدیریت مدیران  شرکت مخابرات 

 بازنشستگان شرکت مخابرات راه دور شیراز در مورد دلیل تجمع امروز گفتند: «بیش از ١٣ سال از وعده‌هایی که مدیران شرکت برای پرداخت مطالبات ما داده‌اند، می‌گذرد. در این سال‌ها تجمع‌های متعددی را برگزار کردیم؛ از چادر زدن در محوطه کارخانه تا تجمع مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت و همین محل که امروز هم در آن جمع شده‌ایم.»  

بازنشستگان شرکت مخابرات راه دور شیراز صبح امروز (یکشنبه/۱۳بهمن) مقابل استانداری فارس تجمع کردند.

 

به گفته کارگران بازنشسته مخابرات راه دور شیراز، میزان مطالبات بدون احتساب خسارت تاخیر و تادیه، ٣٥ میلیارد تومان است و با احتساب این موارد به بیشتر از ١٠٠  میلیارد تومان می‌رسد.

بازنشستگان شرکت مخابرات راه دور شیراز صبح امروز (یکشنبه/۱۳بهمن) مقابل استانداری فارس تجمع کردند.

 

کارگران شهرداری الوند در استان قزوین از پرداخت نشدن۲تا ۴ ماه طلب مزدی خود خبر می‌دهند.

کارگران شهرداری الوند ۲ تا ۴ ماه مطالبات مزدی طلبکارند/ شورای شهر: شهرداری دچار مشکلات مدیریتی و مالی است.

کارگران شهرداری الوند در استان قزوین از پرداخت نشدن۲تا ۴ماه طلب مزدی خود خبر می‌دهند.

 

 

تجمع جمعی از کارگران شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

 جمعی از کارگران شرکت آب‌ و فاضلاب استان خوزستان یکشنبه ۱۳بهمن ، در اعتراض به‌ دستمزد کم و نامعلوم بودن وضعیت شغلی خود، در مقابل ساختمان این شرکت در اهواز اقدام به‌تجمع کردند.

 

 

تجمع اعتراضی کارگران پتروشیمی اروند در بند ماهشهر

کارگران پتروشیمی اروند در بندر ماهشهر از صبح روز یکشنبه ۱۳بهمن ۹۸ در اعتراض به‌تصمیم شرکت مبنی بر تغییر وضعیت قراردادی خود به‌ قرارداد حجمی، دست از کار کشیدند.

 

اعتصاب کارگران پتروشیمی

 

تجمع کارگران شرکت خوش‌نوش در همدان

جمعی از کارگران شرکت خوش نوش، شنبه ۱۲بهمن در مقابل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان دست به‌تجمع زدند. آنها خواستار این هستند که به‌دلیل سابقه کار ۲۰تا ۲۵سال فعالیت در یک شغل سخت و زیان‌آور، باید بتوانند از قانون بازنشستگی پیش از موعد استفاده کنند.

 

فعالیت اصلی شرکت خوش‌نوش همدان عبارتست از تولید انواع نوشابه‌های گازدار غیرالکلی است و فعالیت‌های جانبی این شرکت تولید گاز co۲خوراکی، جعبه‌های پلاستیکی، تولید ظروف پت جهت بطریهای نوشابه، فروش و خدمات پس از فروش دستگاه پست میکس (نوشابه ساز) و تولید انواع دوغ گازدار و بدون گاز با نام تجاری سیلوار، تولید آب معدنی و آشامیدنی

 

 

تجمع حدود صد نفر از مردم محل نجارکلا لواسان

حدود۱۰۰نفر از مردم محله نجارکلا لواسان شنبه۱۲بهمن در اعتراض به‌ زمین‌خواری تپه سرخه توسط ایادی وابسته به‌رژیم در مقابل بخشداری و شهرداری رژیم در لواسان تجمع کردند.

در این تجمع، مردم نسبت به‌ انسداد راه توسط زمین‌خواران تپه سرخه و سکوت کارگزاران رژیم در شهرداری لواسان اعتراض کردند.

مردم نجار کلاً می‌گویند، زمین‌خوران با انسداد یک‌ راه آسفالت و شناخته شده و ایجاد گیت مانع استفاده از قبرستان موقوفه بالادست این محدوده می‌شوند.

 

 

بی آبی و نبود بهداشت در یکی از روستاهای شهرستان لیکک بهمئی

 مردم شهرستان لیکک بهمئی واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد به‌دلیل حاکمیت چهل ساله نظام غارتگر ولایت فقیه از حداقل‌های ممکن هم محروم هستند. یکی از هموطنان از یکی از روستاهای شهرستن بهمئی از چهل سال بدبختی شکایت می‌کند و به‌زبان محلی در حالی‌که یک قابلمه در دست گرفته می‌گوید: «ما هیچی نداریم آب نداریم همین قابلمه کوچک را داریم که باید آب گرم کنیم حمام کنیم.بدبختیم».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e6cd532f-1f87-4478-b017-f59ba3134f2b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات