728 x 90

اعتراف حمید اباذری از سرکردگان سپاه به بریدگی سران پاسداران و نزدیکان خامنه‌ای

پاسدار حمید اباذری
پاسدار حمید اباذری

پاسدار حمید اباذری مشاور سرکرده سپاه و جانشین اسبق دانشگاه افسری موسوم به امام حسین روز سه‌شنبه ۶دیماه در تلویزیون حکومتی شبکه تبرستان به ترس و بریدگی و انفعال در بین سرکردگان سپاه و نزدیکان خامنه‌ای اعتراف کرد و گفت:

امروز داریم می‌بینیم چه بزرگانی چه خواصی کم آوردند، آقا جان تو این‌قدر القاب پشت سرت هست، کلی بیتت برو و بیا دارد چرا حرف نمیزنی؟ تو نمی‌بینی با این نظام دارند چه می‌کنند چه حرف‌هایی می‌زنند به آقا و ولی این جامعه چگونه رفتار میشه چه توهین‌هایی میشه؟ بلند شو حرفت را بزن حرفت را بزن تو جزو خواص هستی ناسلامتی، آقا تو نان انقلاب را خوردی چرا الآن که زمان دفاع از انقلاب است به‌خاطر چی سکوت کردی؟ چرا سکوت کردی؟ چرا حرف نمیزنی؟ عجب دنبال این هستی که دنبال کننده‌هایت کم نشوند؟ نکنه اونهایی که من را قبول دارند حالا من این حرف را بزنم نکنه گرفتار اینها شدی؟ که بله  شدند حالا ما از این به‌قول معروف چهره‌ها خب اینها خیلی‌هایشون بعضی‌هایشان خیلی شریف بودند.

پاسدار حمید اباذری در ادامه افزود: می‌بینید چه کسانی کم آوردند کسان زیادی را دیدیم بریدند، آقا بنده یک سردار سپاه هستم نمی‌دانم تا فردا چه خبر است، چون دیدم به چشم سرداران بزرگی که کم آوردند فرماندهان خود من که لحظه لحظه جنگ را بودند زخم برداشتند کم آوردند، مقابل ارزشها ایستادند مقابل آقاشون ایستادند، مقابل نظام‌شان ایستادند.

ما دیدیم سرداران بزرگ کسانی که مسئولان درجه یک این نظام بودند درجه یک نظام بودند دیدیم که کم آوردند دیدیم که مقابل ارزشها و مقابل نظام و مقابل آقا و مقابل مردم ایستادند.

(تلویزیون شبکه تبرستان رژیم ۶دی ۱۴۰۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/554e851f-3e11-4bbc-b03f-d3f59e38dda0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات