728 x 90

اظهارات هراس‌آلود نسبت به وضعیت انفجاری جامعه و اعتراف به دزدی و چپاول در مجلس ارتجاع

مجلس ارتجاع ۳تیرماه ۹۹
مجلس ارتجاع ۳تیرماه ۹۹

مجلس رژیم در جلسه روز سه‌شنبه ۳تیرماه خود شاهد اظهارات هراس‌آلود نسبت به وضعیت انفجاری جامعه و اعتراف به دزدی و چپاول و وحشت از عواقب آن بود.

مقصودی، مجلس ارتجاع ۳تیر ۹۹:

«من معلم هستم گرسنگی کودکانه محصل خود را با تمام وجود حس کرده‌ام، من مادر هستم بیکاری جوانان رشید افسرده از بیکاری را با اشک و آه دیده‌ام، من پیرزنان و پیرمردان شهر مظلوم ‌خود را دیده‌ام و در چروک پیشانی آنها نقش شمشیر خشم خدا را بر علیه همه‌مان مشاهده کرده‌ام.

آنقدر وضعیت نابسامان مسکن را مدیریت و برنامه‌ریزی نکرده‌ایم تا اسباب و اثاثیه مردم در کوچه، خیابان، پارک و پارکینگ‌ها ریخته شد».

بیگی، مجلس ارتجاع ۳تیر ۹۹:

«اوضاع اقتصادی کشور ویران شده هست و سفره‌های مردم کوچک شده است، ۱۴میلیارد دلار ثروت این کشور را هر سال در اختیار دولت قرار می‌دهیم که گزارش امروز آقای پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی حکایت از این داشت که ۱۰۰هزار میلیارد تومان مابه‌التفاوت ارز ترجیحی به جیب عده‌یی گردن کلفت رفته...

یعنی ما هم شلاق را نوش جان کردیم، هم پیاز را خوردیم و هم جریمه را پرداخت کردیم و نارضایتی مضاعف مردم را امروز شاهد هستیم؛

ثروت مردم همان ۳۵میلیارد دلار ثروتی است که به بازار ریخته شده برای این‌که قیمت طلا و ارز کنترل شود اما خودشان به بازار تزریق و خودشان هم خریداری کردند و امروز رئیس بانک مرکزی و معاون ارزی ایشان زیر اتهام سنگین قرار دارند و من شاهد بودم و مشاهده کردم مدرکی که آنها بر مبنای اراده رئیس‌جمهور مرتکب چنین خطای بزرگی شدند رئیس دیوان محاسبات اعلام کرد که در سال۹۹ ثروت ما به تاراج رفته و به آدم‌هایی داده شده که آنها هیچ مالی را وارد کشور نکردند و یا سعی کردند زیاده نمایی کنند اکنون با به زندان رفتن رئیس سازمان خصوصی‌سازی که از پشتیبانی شخص رئیس‌جمهور برخوردار بود پرونده در مرحله جدیدی قرار گرفته است.

ثروت مردم هزاران میلیاردی است که برادر رئیس‌جمهور برای لاپوشانی آن ۳۱میلیارد تومان رشوه گرفته در یک پرونده به پنج سال زندان محکوم شده و تحمل کیفر می‌کند. این ۳۱میلیارد را به اعتبار برادر رئیس‌جمهور داده‌اند یا به اعتبار خود رئیس‌جمهور؟»

علیپور، مجلس ارتجاع ۳تیر ۹۹:

«جناب آقای دکتر روحانی شما نه تنها قدمی برای رفع فقر و محرومیت بر نداشتید بلکه با تورم بالای ۴۰درصدی و افزایش روزبه‌روز قیمتها آنها را محروم‌تر کردید؛ فقر مطلق نه تنها از بین نرفت در سال پایانی دولت چندین برابر بر آن اضافه شد است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/86a67df8-48b9-4fe4-9e6b-43313699ee55"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات