728 x 90

اظهارات تکاندهنده پزشکیان نایب‌رئیس مجلس ارتجاع: در این مملکت چندین میلیون نفر باید درگیر کرونا باشند

ویروس کرونا در ایران
ویروس کرونا در ایران

-اگر با آمار نماینده‌ها که گرفتارند، باقی مردم هم گرفتار باشند، معنی‌اش این است که در این مملکت چندین میلیون نفر باید درگیر باشند. این‌گونه است؟ نه! چون نماینده‌ها در معرض گرفتاری بیشتری قرار دارند. نماینده‌ها به‌خصوص در این انتخابات هم این‌همه مراوده داشتند.

 

-از روز اول باید قم را قرنطینه می‌کردید، ما تعطیل نکردیم و همهٔ‌ شهرهایمان را آلوده به‌کرونا کردیم

هر فرد مبتلا به‌کرونا یک بمب است.

 

-الان بیمارستانها برای مریض‌ها جا ندارند، روزبه‌روز هم بدتر خواهد شد و همه‌چیز مملکت را بهم خواهد ریخت

 

 

پزشکیان نایب‌رئیس مجلس ارتجاع، وزیر سابق بهداشت رژیم - خبرآنلاین ۱۳اسفند ۹۸:

کرونا شوخی گرفته شده است و باید بسیار جدی‌تر با آن برخورد کرد..

مدام می‌گوییم که نترسید و ما می‌جنگیم!...

 

این‌که کشور را ۱۵روز تعطیل می‌کردند بهتر از این بود که الآن کلاً تعطیل شود. الآن بیمارستانها برای مریض‌ها جا ندارند، روزبه‌روز هم بدتر خواهد شد. اقتصاد و همه‌چیز مملکت را هم بهم خواهد ریخت.

کشورهای خارجی آن شهری که گرفتار بود را تعطیل کردند؛ ما تعطیل نکردیم و همه‌ٔ شهرهایمان را آلوده کردیم.

 

عدد و رقم‌ها واقعی نیست، چون یک تعداد از این بیماران اصلاً علامت ندارند که ما تست کنیم؛ ۹۵نفر را پیدا می‌کنیم و دو نفر می‌میرند، بعد هم می‌گوییم از ۱۰۰نفر این‌قدر نفر آدم مرده، در حالیکه از ۱۰۰نفر نیست؛ شاید از ۱۰هزار دو درصدش مرده باشد. این‌که این‌قدر می‌میرند و اینها می‌گویند ما این تعداد را پیدا کردیم، نباید این تعداد باشد و آمار به‌هم نمی‌خواند. بعضی از اینها علامت ندارند یا یک سرماخوردگی است و نمی‌آیند و یا تست نمی‌کنیم و متوجه نمی‌شویم.

 

در بیمارستان الآن آمار دارند و می‌گویند تعداد بیشتری می‌گیرند، راست هم می‌گویند... ما خیلی‌ها را نشناختیم و تست نکردیم اما مریض هم هستند. نماینده‌ها را آمدند تست گرفتند و تازه از آن تعدادی که تست دادند و خیلی کم هستند، تعدادی‌شان الآن گرفتارند؛ ۵-۶نفرشان حسابی گرفتارند... الآن تعداد قابل توجهی‌شان مثبت است؛ در جامعه هم وضعیت همین است و فقط تست نداده‎اند، اگر تست می‌دادند آنها هم مثبت می‌شدند. با این مسأله باید جدی برخورد کرد که ما شوخی گرفته‌ایم. باید نظامی با همه جا برخورد کنند و قرنطینه کنند... اگر با آمار نماینده‌ها که گرفتارند، باقی مردم هم گرفتار باشند، معنی‌اش این است که در این مملکت چندین میلیون نفر باید درگیر باشند. این‌گونه است؟ نه! چون نماینده‌ها در معرض گرفتاری بیشتری قرار دارند تا مردم عادی.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9895dc46-d620-43a4-af54-95d1682cebf3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات