728 x 90

اطلاعیه سپاه کرمان: هیچ‌یک از موارد چک شده بمب‌گذاری نبوده است

انفجار در کرمان
انفجار در کرمان

اطلاعیه سپاه کرمان:

هیچ یک از موارد چک شده بمب‌گذاری نبوده است

مردم عزیز اخبار حوادث و رخدادها را به‌ویژه از

مرکز صدا و سیمای استان دنبال کنند

به‌دنبال ادعای کشف و خنثی سازی ۸۰بمب، شامل ۱۶بمب در کرمان و ۶۴بمب در سراسر کشور، سپاه پاسداران خامنه‌ای در کرمان به‌طور سراسیمه در یک اطلاعیه درصدد رفع و رجوع این رسوایی برآمد و آنرا شایعه‌پراکنی دشمنان نظام عنوان کرد.

خبرگزاری رسمی رژیم با درج اطلاعیه روابط عمومی سپاه خامنه‌ای در کرمان نوشته است.

خنثی‌سازی بمب توسط تیم‌های یگان چک و خنثی سپاه از سوی سپاه کرمان تکذیب شد.

روابط عمومی سپاه استان کرمان با انتشار اطلاعیه‌یی تأکید کرد:

در روزهای اخیر عوامل و عناصری با موج‌سواری بر حوادث و مسائل پیرامونی جنایت وحشیانه تروریستی اخیر در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان و مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد حاج قاسم سلیمانی، با تولید اخبار و روایت‌های جعلی و دروغ هدفمند در پی القای ناامنی در کشور هستند که بحمدالله با هوشمندی و هوشیاری مردم مواجه شده است.

ایرنا افزود: این اطلاعیه برخی شایعات و دروغ‌پردازی‌ها مبنی بر بمب‌گذاری در برخی اماکن و معابر و خنثی‌سازی آن توسط یگان چک و خنثی سپاه استان را از جمله شایعات روزهای جاری قلمداد و افزوده است: انتظار است مردم عزیز استان به‌ویژه شهر کرمان اخبار حوادث و رخدادها را از منابع رسمی و مرجع به‌ویژه مرکز صدا و سیمای استان دنبال کرده و همانند گذشته با هوشیاری و بی‌اعتنایی نقشه‌های معاندین و بدخواهان در این‌گونه موارد که درصدد ایجاد ناامنی روانی در جامعه و افکار عمومی است را ناکام گذارند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: به آگاهی مردم قهرمان و سرافراز استان کرمان می‌رساند در روزهای اخیر بر اساس برخی گزارشهای مردمی، یگان چک و خنثی سپاه بررسی گزارشات را دستور کار قرار داده و هیچ‌یک از موارد چک شده بمب‌گذاری نبوده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e629e7e4-dd5f-4b0c-994e-fc5dae3f61cc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات