728 x 90

استمرار قیام سراسری مردم ایران «آتش شعله برکش» - گزارش تصویری

تصاویری از استمرار قیام سراسری مردم ایران «آتش شعله برکش» 

در پنجاه و چهارمین روز قیام سراسری، دانشجویان دانشکده ریاضی دانشگاه ملی، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه علم و فرهنگ تهران، دانشگاه علامه، دانشگاه شریف، دانشگاه ارشاد دماوند، دانشکده معماری دانشگاه آزاد نجف‌آباد، دانشگاه نوشیروانی بابل، دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی کردستان دست به اعتراض و تحصن زدند.

مسعود ستایشی، سخنگوی قضاییه آخوندها در نشست خبری خود «در خصوص آخرین آمار صدور کیفرخواست در تهران برای بازداشتیهای حوادث اخیر گفت: «تاکنون ۱۰۲۴مورد کیفرخواست صادر شده است» (خبرگزاری فارس سپاه پاسداران ۱۷ آبان).

پاسدار ضرغامی وزیر گردشگری در کابینه رئیسی جلاد و رئیس سابق رادیو تلویزیون رژیم: راهی جز گفتگو نداریم! اگر نظام عوض شود جزء ده نفری هستم که بدون محاکمه اعدام می‌شوم، به‌همین دلیل از حاکمیت دفاع می‌کنم.

آصفی سفیر سابق رژیم در فرانسه: هم‌پیمانی آمریکا با آلبانی موضوع قابل توجهی است. شرایط به شکلی شده که آمریکا با آلبانی، بانی موضوعی در شورای امنیت شود و نشست برگزار می‌کند. آلبانی با پناه دادن به چند هزار مجاهد که دستشان به خون حداقل ۱۷هزار نفر از ما آلوده است که البته آمار ما بیشتر از این تعداد را نشان می‌دهد حق طرح ادعای حقوق‌بشری ندارند.

روز سه‌شنبه ۱۷آبان، زندانیان در زندان تربت‌جام برای جلوگیری از انتقال ۲تن از زندانیان برای اعدام، دست به اعتراض زدند. نیروهای وحشی موسوم به گارد ویژه به زندانیان حمله کردند. زندانیان درهای چند بند زندان را شکسته و به مقابله با نیروهای مهاجم پرداختند. در جریان این درگیری بخشهایی از زندان به آتش کشیده شد.

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات