728 x 90

استقبال از لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران در کانادا

خامنه‌ای و سرکردگان سپاه پاسداران
خامنه‌ای و سرکردگان سپاه پاسداران

متیو میلر درباره لیست‌گذاری سپاه پاسداران رژیم توسط دولت کانادا در بریفینگ روزانه وزارت‌خارجه آمریکا گفت: ما از تصمیم کشور کانادا که سپاه پاسداران را به‌عنوان یک گروه تروریستی نامگذاری کردند، استقبال می‌کنیم. این کاری است که آمریکا انجام داده است. تروریسم و ​​ توطئه مرگبار سپاه پاسداران کل جهان را تهدید می‌کند و ما آماده ارائه حمایت به سایر کشورها هستیم که در نظر دارند سپاه پاسداران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی نامگذاری کنند.

(سایت وزارت‌خارجه آمریکا: ۳۱خرداد)

 

مایکل مک کال، رئیس کمیته خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در حساب ایکس اکثریت جمهوریخواهان کمیته خارجی کنگره آمریکا نوشت: من تصمیم کانادا برای معرفی سپاه پاسداران به‌عنوان یک سازمان تروریستی را تحسین می‌کنم. این اقدام پیام روشنی را به رژیم ایران ارسال می‌کند که اقدامات تروریستی نباید تحمل شود و قابل‌تحمل نخواهد بود.

از آنجایی که رژیم هم‌چنان به دامن‌زدن به بی‌ثباتی در مقیاس جهانی، ادامه می‌دهد، من از همه شرکا و متحدان خود می‌خواهم کاری که کانادا کرد را انجام بدهند.

(‌حساب ایکس مایکل مک کال: ۳۱خرداد)

 

فایننشال ریویو استرالیا روز ۳۱خرداد نوشت: به‌دنبال لیست‌گذاری سپاه پاسدارن توسط دولت کانادا، اکنون نخست‌وزیر استرالیا برای نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران رژیم ایران تحت فشار قرار می‌گیرد. سایمون بیرمنگام، جیمز پترسون و کلر چندلر از جبهه اپوزیسیون در بیانیه مشترکی اعلام کردند بهانه‌های دولت استرالیا برای وارد نکردن سپاه پاسداران در لیست تروریستی به پایان رسیده است... شواهد مهمی وجود دارد که سپاه پاسداران در فعالیت‌های تروریستی شرکت دارد و قوانین استرالیا باید این واقعیت را منعکس کند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/caddad0a-b4df-465f-934c-a511270aee56"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات