728 x 90

ارتشا و پولشویی دو اتهام برادر آخوند روحانی

آخوند حسن روحانی و برادرش فریدون
آخوند حسن روحانی و برادرش فریدون

در ادامه درگیریهای باندی فاش شد اتهامات حسین فریدون برادر آخوند روحانی در پرونده‌یی که در حال حاضر در دستگاه قضایی در حال پیگیری است مربوط به ارتشا و پولشویی است و رد پول کثیف در این پرونده قابل مشاهده است.

خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس ۱۹اسفند۹۷ به‌ نقل از یک مقام آگاه نوشت: حسین فریدون در قبال دریافت رشوه رایزنیهای مؤثری را برای سپردن مسئولیتهایی در بانکها و دیگر بخش‌های تاثیرگذار اقتصادی به افرادی خاص انجام می‌داده است و این افراد در مقابل مبالغ هنگفتی را به وی پرداخت می‌کرده‌اند.

برآورد اولیه مبالغ مربوط به ارتشا و پولشویی به چند ده میلیارد تومان بالغ می‌شود و کارشناسان حقوقی احتمال صدور حکم مجازات سنگین برای وی را بسیار محتمل می‌دانند.

گفته می‌شود در این پرونده اسامی افرادی مانند دانیال‌زاده و برخی رؤسای سابق بانکها از جمله صدقی مدیرعامل نجومی‌بگیر سابق بانک رفاه نیز شنیده می‌شود.

همچنین گفته می‌شود که فضاحت این دزدی بگونه‌ای بوده که آخوند روحانی بناچار پس از اطلاع از محتوای این پرونده با رسیدگی به آن در محاکم قضایی مخالفتی نکرده است.

لازم است که نمونه‌ای از این دزدیهای نجومی را که گوشه‌ای از بسیار است را در نظام ولایت از زبان یک رسانه حکومتی بخوانیم.

 

سایر دزدیهای دولت روحانی

روزنامه سیاست روز وابسته به باند خامنه‌ای در شماره روز ۱۵بهمن خود به‌ نقل از نامه ۹تن از اعضای مجلس ارتجاع به روحانی نوشت: مبلغ ۱۶هزار میلیارد تومان از محل فروش داخلی گاز طبیعی به حساب خزانه واریز نشده است و نیز مبلغ یک میلیارد و ۱۷۷میلیون دلار منابع حاصل از فروش نفت و گاز به حساب صندوق توسعه ملی واریز نشده است...

این رسانه حکومتی می‌نویسد:

دولت باید توضیح دهد که چرا چنین پول هنگفتی در روزهایی که مدام گفته می‌شد بودجه نداریم و باید صرفه‌جویی شود دیده نشده و قبل از تذکر نمایندگان خود دولت و دستگاهش متوجه ناپدید شدن آن نشده‌اند؟!

دزدیهای نجومی این‌قدر در این رژیم متداول شده است که این روزنامه می‌نویسد که شرمنده‌ایم از این‌که در آستانه چهل سالگی انقلاب باید از گم شدن پول کلانی در دو سال قبل بنویسیم، پولی که با توجه به نوسانات صورت گرفته در بازارهای گوناگون ارزی، خودرو، طلا، سکه و... می‌تواند نقش عمده‌یی در این پرونده‌ها داشته باشد! پولی که بعد از فروش نفت قرار بود مستقیم وارد خزانه شود و نشده! ناراحتیم که باید بنویسیم که دوباره به گواه شهادت نمایندگان مردم، پولی گم شده و نوساناتی همزمان با گم شدن آن رخ داده که دارایی مردم را به حداقل یک‌سوم تقلیل داده است!

این روزنامه حکومتی به‌اصطلاح برای ملت دل می‌سوزاند و می‌نویسد اگر می‌گوییم ۱۶هزار میلیارد تومان سال ۹۵کجاست؟!

اگر می‌گوییم مگر شما نبودید که وعده دادید ب.ز جدیدی در دولتتان حلول نمی‌کند پس چرا چندین افتضاح بدتر از او راه انداختید، قصد تخریب و تحقیر نداریم. فقط می‌خواهیم بگوییم حواستان باشد برخی با اسم حضور در حزب شما چطور دارند می‌برند و می‌خورند و انگار نه انگار که عده‌یی شب را گرسنه به زمین می‌گذارند و شرمنده زن و بچه‌هایشان می‌شوند.

حواستان باشد بردن صندوق ذخیره فرهنگیان، شرایط مؤسسات مالی و اعتباری، چندبرابر شدن نقدینگی، نوسانات عجیب بازار ارز و حلول سلاطین سکه و گوشت و... را در خاطر می‌سپاریم.

این روزنامه حکومتی برای سفیدسازی و در بردن کل نظام می‌نویسد که مردم این اقدام شخصی و یا گروهی از افراد است و ارتباطی با نظام ندارد و چنین خرابکاریهایی را به پای نظام نمی‌گذارند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4bfe03c6-075d-452d-a273-60cb41a59c28"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات