728 x 90

اخراج پزشکان بدون مرز؛ عمل مجرمانه برای ادامه پنهان‌کاری

با اخراج پزشکان بدون مرز که قصد اهدای امکانات درمانی و احداث بیمارستان در اصفهان داشتند، بسیاری شگفت‌زده شدند. برای این سازمان و سایر ارگانهای حقوق‌بشری غافلگیرکننده بود چطور در شرایطی که وضعیت در استان اصفهان قرمز است، امکانات عظیم درمانی و پزشکی برمی‌گردد.

استاندار اصفهان ـ ۵فروردین ۹۹: «استان اصفهان در حال حاضر وضعیتمون قرمزه».

 

در شرایطی که آمار کشته‌های کرونا به‌شدت رو به افزایش است، خامنه‌ای در منتهای سنگدلی مانع از کمکهای خارجی شد.

یک هموطن از قم: «ای خدا لعنتت کنه خامنه‌ای، خدا لعنتت کنه حسن روحانی... نگفتن روز اول به مردم حقیقتو نگفتن روز اول، حسرت به دلم موند مادرمو یه بار بغل کنم لعنت به این مریضی جنازه رو جنازه بی‌پدر و مادرا بس که دروغ گفتن به ما هیچ کی نیست به دادمون برسه لعنت به این نظام جمهوری اسلامی. ما از اینها خوردیم به ابوالفضل».

خامنه‌ای کمکهای بین‌المللی را نپذیرفت اما پای جنایتکاران بین‌المللی را به بهانهٔ کمک حزب‌الله لبنان برای ویروس‌زدایی به میهن باز کرد و مزدوران حسن نصرالله تحت‌امر پاسداران خیابان‌ها را آلوده کردند.

سایت فاکس‌ نیوز در مطلبی با عنوان «ویروس کرونا می‌تواند منجر به تغییر قدرت در چین و ایران شود» نوشت: «در حالی که ایران با یکی از بدترین شیوع‌های ویروس کرونا در جهان نبرد می‌کند، رژیم ایران کمکهای بشردوستانه حیات‌بخش از خارج را رد می‌کند».

پیش‌تر هم مقاومت ایران گفته بود جان انسان‌ها هیچ اهمیتی برای حاکمان جنایتکار ندارد. آنان به‌خاطر ادامه پنهان‌کاری مجرمانه، تن به هر رسوایی می‌دهند. هم‌چنان که برای لاپوشانی کشتار مسافران بی‌گناه در آسمان رسوایی جهانی را خریدند و حاضر نشدند جعبه سیاه هواپیما را برای تحقیق بدهند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ff097c78-0800-4412-896d-fc87214fa402"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات