728 x 90

اخراج شوکه‌کننده پزشکان بدون مرز و عملکرد مجرمانه و ضدمردمی رژیم

اخراج پزشکان بدون مرز
اخراج پزشکان بدون مرز

اخراج شوکه‌کننده پزشکان بدون مرز از ایران و این‌که رژیم آخوندی در بحبوحه فاجعه کرونا تنها در فکر رفع تحریم‌ها از رژیم است، عملکرد مجرمانه و ضدمردمی رژیم را بیش‌از‌پیش برملا می‌کند.

آخوند روحانی روز ۶فروردین ۹۹ در جلسهٔ هیات دولت رژیم گفت: «وزارت‌خارجه تلاشی را شروع کرده تا در شورای امنیت مصوبه‌یی به تصویب برسد که در شرایط کرونا همهٔ تحریم‌ها کنار زده شود».

 

بدینوسیله حکومت آخوندی به‌جای جلب حداکثر کمک و همکاری بین‌المللی برای نجات جان مردم ایران از شیوع کرونا که خودش با پنهان‌کاری و خودداری از قرنطینه، باعث شیوع غیرقابل مهار آن شده، به بهانه کرونا می‌خواهد به پولهای بیشتر نفت دست یابد تا پول آن را خرج سرکوب مردم ایران و تروریسم و جنگ‌افروزی در سوریه و عراق و لبنان کند.

 

سیاست شیادانه «استفاده از بحران کرونا برای رفع تحریم‌های رژیم» را آخوندها در هنگام سفر هیأت سازمان بهداشت جهانی به ایران نیز به‌کار بردند.

آنها تمام وقت این هیات را با نمایشها و تبلیغاتی در رابطه با تحریم‌ها، پر کردند و مانع بازدید هیأت از زندانها یا مشاهده کمبودها و نیازهای مردم شدند.

در راستای همین عملکرد مجرمانه در مقابله با کرونا، رژیم اکیپ مجهز سازمان پزشکان بدون مرز را از ایران اخراج و مردم را از خدمات ضروری پزشکی آنها محروم کرد تا بتواند برای چپاول پول نفت و بهانه‌کردن کرونا برای برداشتن تحریم‌های سپاه پاسداران و دیگر نهادهای تروریستی و چپاولگر رژیم، فشار بیاورد.

 

حکومت آخوندی هم‌چنین از آغاز بحران کرونا کمکهای دارویی و پزشکی آمریکا را رد کرده تا برای برداشتن تحریم‌ها فشار بیاورد. آخوند شیاد حسن روحانی کمکهای دارویی و پزشکی را آب گل‌آلود و باز کردن شیر نفت را آب گوارا توصیف کرد.

 

آخوند روحانی – تلویزیون شبکه خبر رژیم -۴فروردین۹۹:

«تو آمدی فروش نفت را برایش مشکل درست کردی شما آمدی گردش بانکی را برایش مشکل درست کردی، ما لیوان آب گل‌آلود شما را نمی‌خواهیم، شما شرکتها را اذیت نکنید شما خریداران را اذیت نکنید شما وارد کننده‌ها و صادر‌کننده‌ها را اذیت نکنید ما خوب بلد هستیم چه کار کنیم».

 

دجالبازی روحانی در شرایطی است که دارو، غذا و سایر موضوعات انسان‌دوستانه مشمول تحریم نیستند و مقامات آمریکا و از جمله پمپئو وزیر خارجهٔ این کشور بارها تأکیدکرده‌اند: «آمریکا غذا و دارو را تحریم نکرده و هرگز تحریم نکرده بود. غذا و دارو همواره از لیست تحریم‌ها حذف شده‌اند».

 

برایان هوک نماینده ویژه وزارت‌خارجهٔ آمریکا برای ایران در مرداد ۹۸، در پیامی تصویری گفت:

«امروز می‌خواهم مستقیماً با مردم ایران صبحت کنم و دروغهایی که رژیم ایران هم‌چنان در مورد تحریم‌های ایالات متحده ترویج می‌دهد را در موردش شفاف‌سازی کنم...

دروغ شماره یک: ایالات متحده لوازم پزشکی مورد نیاز مردم ایران را تحریم می‌کند. حقیقت این است که ایالات متحده دارو و لوازم پزشکی مورد نیاز مردم ایران را از تحریم‌های ایالات متحده معاف کرده است...

مردم ایران به‌خوبی می‌دانند که خود رژیم مشکل دسترسی را ایجاد می‌کند. هم‌اکنون در میان جامعه پزشکی ایران زمزمه‌هایی مبنی بر این‌که رژیم و نهادهای وابسته به سپاه پاسداران دارو و سایر لوازم پزشکی را احتکار می‌کنند، وجود دارد تا بعداً با قیمت بالاتر و برای منفعت کردن بفروشند...».

 

خامنه‌ای که سرنخ این سیاست‌های ضدایران و ایرانی را در دست دارد، ضمن اذعان به پیشنهادهای کمک آمریکا در یک ادعای مسخره، نشان داد که آنچه هرگز به آن فکر نمی‌کند، مقابله با کروناست.

وی روز ۳فروردین ۹۹با طرح اتهامی که خودش هم زیر سؤال می‌برد، گفت:

«آمریکایی‌ها چند بار تا حالا سران آمریکا گفته‌اند که ما حاضریم که از لحاظ درمان و دارو به شما کمک کنیم.

شما آمریکایی‌ها متهم‌اید به این‌که این ویروس را شما تولید کردید. من نمیدونم چقدر این اتهام حقیقی است. اما وقتی این اتهام وجود داره کدوم عاقلی به شما اعتماد می‌کنه که شما بیایید برای او دارو بیارید. ممکنه داروی شما یک وسیله‌یی باشد برای این‌که این بیماری را بیشتر گسترش بدهد».

 

این سیاست ضدمردمی خامنه‌ای و روحانی، وجه دیگری از عملکرد مجرمانه آنها در فاجعه کروناست. آنها به جای کمترین تلاشی برای مقابله با این اپیدمی و به قیمت جان و هستی مردم ایران، در بحران کرونا نیز هم‌وغمی جز حفظ سلطه ننگین خودشان و غارت نفت برای سیاست‌های سرکوبگرانه و تروریستی ندارند. هم‌چنانکه اطلاع‌رسانی به مردم و قرنطینه قم را به‌خاطر نمایش انتخاباتی و انقباض رژیم، زیر پا گذاشتند.

کرونای ولایت، عامل اصلی شیوع و استمرار فاجعه کرونا ست.

لازمهٔ پیروزی بر فاجعه کرونا، شورش و جنگ صد برابر علیه کرونای ولایت فقیه است.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/91566fcf-3be0-490d-a5da-fa410d467898"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات