728 x 90

احمد خاتمی: در ایران آزادی براندازی وجود ندارد

آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی

آخوند احمد خاتمی عضو هیأت‌رئیسه مجلس خبرگان ارتجاع روز ۲۵شهریور در مصاحبه با تلویزیون رژیم با نگرانی از قیام مردم گفت: ‌«مردم حق دارند اعتراض کنند، به اختلاس‌ها اعتراض کنند به حقوقهای نجومی اعتراضی منطقی یعنی گله داشته باشند، اعتراضهای خیابانی سوژه به‌دست دشمن دادن و ضد انقلاب سوار این موج بشه این ضد منافع مردم است».

 

وی از این‌که خیزش مردم شخص خامنه‌ای و بنیادهای نظام را هدف قرار دهد ابراز نگرانی کرد و گفت:‌ «بعضی‌ها توجه ندارند تیله‌های مشکلات را پای نظام اسلامی می‌ریزند این غلط است بله هر مسئولی باید پاسخگوی رفتارش باشه اما نظام گناهی نداره بدتر این‌که بعضی‌ها باز ناجوانمردانه تیله‌های مشکلات را می‌خواهند پای ولایت بشکنند. شکستن تیله‌ها پای نظام و پای ولایت ناجوانمردی و ناشکری است».

 

در فضای مجازی هر چه می خواهند می‌گویند

آخوند احمد خاتمی به‌نحو مسخره‌یی فضای مجازی را به حساب آزادی بیان در نظام ولایت فقیه قلمداد کرد و گفت: «شبکه‌های فضای مجازی را ببینید از صدر تا ذیل مسئولان نظام هر چی می‌خواهند می‌نویسند حالا جالب اینه هر چی می‌خواهند می‌گویند هر چی می‌خواهند می‌نویسند بعد هم می‌گویند در ایران آزادی نیست».

 

جنتی:‌ همه نابسامانیها را به پای خامنه‌ای می گذارند

رئیس مجلس خبرگان ارتجاع روز ۱۳شهریور ۹۷ اذعان کرد: مسأله‌ای که الآن گرفتارش هستیم این است که نابسامانی‌هایی که در مملکت است را به پای رهبری می‌گذارند.

وی در پنجمین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان ارتجاع که روز سه‌شنبه ۱۳شهریورماه برگزار شد گفت: ما مسأله‌ای که الآن گرفتارش هستیم این است که نابسامانی‌هایی که در مملکت است را به پای رهبری می‌گذارند، انگار که فعال مایشاء در همه امور اقتصادی و اجتماعی و سیاسی رهبری است و مجلس و دولت بیکاره هستند.

جنتی به‌شدت نارضایتی مردم از این حکومت اعتراف کرد و گفت: مردم ناراضی هستند و حق دارند که ناراضی باشند اما ما مسئولان باید طوری عمل کنیم که قلب آنان آرام شود و بتوانند راحت‌تر این شرایط را پشت سر بگذارند و سیاست پولی و ارزی.....

وی در پایان ترس از سرنگونی را به نمایش گذاشت و اضافه کرد: آمریکا و وابستگانش کمر به‌قتل نظام اسلامی بسته‌اند و مسأله براندازی از سوی آنان در حال پیگیری است.

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6d199f11-ab7c-418f-9616-d611cef15fe3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات