728 x 90

احمدی‌نژاد:‌ دستگاه قضایی به ستون اصلی ظلم علیه ملت تبدیل شده است

احمدی‌نژاد - آخوند لاریجانی
احمدی‌نژاد - آخوند لاریجانی

احمدی‌نژاد روز دوشنبه ۱۶بهمن طی پیامی که در سایت متعلق به خود منتشر کرد گفت‌: دستگاه قضایی به ستون اصلی ظلم علیه ملت تبدیل شده است.
در قسمتی از این پیام آمده است: متاسفم که در چنین ایامی، دستگاه قضایی با زیر پا گذاشتن قوانین و ارزشهای انسانی و الهی، با یورش به جمعی از فعالان رسانه‌یی و جوانان انقلابی... آنان را به جرم فعالیت در فضای مجازی و استفاده از حق آزادی و اعتراض به برخی عملکردهای نادرست، دستگیر و روانه زندان می‌نماید... متأسفانه مرجع مستقل و صالحی نیز برای شکایت از این اعمال و رفتار نادرست در دسترس مردم قرار ندارد.
احمدی‌نژاد افزود: عده‌یی اصرار دارند به دلخواه خود، افراد را در زندانهای انفرادی حبس نموده و برای دریافت اقاریر دیکته شده، تحت فشار قرار دهند. شخصی از تهران برخلاف قانون دستور می‌دهد افراد انقلابی گوناگون و فعال در فضای مجازی را از استانهای مختلف و حتی بدون صدور احضاریه، به‌صورت ناگهانی در منزل، محل کار و یا خیابان دستگیر و به عوامل تحت‌امر وی در تهران تحویل نمایند... 
رئیس‌جمهور سابق رژیم با اشاره به برادران لاریجانی افزود:‌ کسانی که آرزوی رهبری یا ریاست‌جمهوری آینده و تداوم وضع موجود را در سر می‌پرورانند، ظاهراً تصور می‌کنند که با از سر راه برداشتن ما، مسیرشان هموار می‌گردد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e8da51d2-4ec5-40dc-9691-e818683b967f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات