728 x 90

ابراز وحشت پاسدار باقری از عملیات اخیر جوانان دلیر بلوچ علیه مراکز سرکوب در استان سیستان و بلوچستان

پاسدار باقری
پاسدار باقری

پاسدار باقری رئیس کل ستاد نیروهای مسلح تحت‌امر خامنه‌ای ضمن ابراز وحشت از عملیات ماههای اخیر جوانان دلیر بلوچ علیه مراکز سرکوب رژیم در استان سیستان و بلوچستان گفت: در بخشی از مرزهای جنوب شرقی در ماه‌های اخیر شاهد تحرکاتی بوده‌ایم، نیروی زمینی سپاه چه در شمال غرب و چه در جنوب شرق فرماندهی و مسئولیت میدانی را به‌عهده دارد و کارهای بسیار گسترده و عظیمی در استحکام و انسداد مرز و استقرار و پایش انجام شده است. امنیت امروز قابل‌قبول است هر چند بعضاً شاهد موارد نادری از ناامنی هستیم.

پاسدار محمد باقری هم‌چنین در یک تهدید جنایتکارانه گفت تا شهریورماه که زمان تعهد دولت عراق برای خلع‌سلاح گروه‌های کردی ایرانی است، صبر می‌کنیم و امیدواریم که دولت عراق به مسئولیتش عمل کند.

باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم: متأسفانه کشورهای همجوار ما بعضاً نسبت به مسئولیت شون در امنیت مرز به درستی عمل نمی‌کنند، در شمال عراق ما گروه‌های تجزیه‌طلب مسلح رو داریم. سال گذشته عملیات‌های تأثیرگذار موشکی و پهپادی توسط نیروی زمینی سپاه انجام شد و دولت عراق تعهد کرد به این‌که تا شهریور امسال این گروهها را خلع‌سلاح بکنه ما بر عهدمون هستیم تا شهریورماه هم صبر می‌کنیم امیدواریم که دولت عراق به مسئولیتش عمل بکنه قول هم دادند و در جلسات اخیر هم گفتند این کار رو دارند دنبال می‌کنند. منتهی اگر این زمان بگذره و اینها مسلح بمانند یا عملیاتی انجام بدهند قطعاً این عملیاتها تکرار خواهد شد هم‌چنین در بخشی از مرزهای جنوب شرقی که خب ما حوادثی در ماه‌های اخیر داشتیم و نیروی زمینی سپاه چه در شمال غرب چه در جنوب شرق فرماندهی و مسئولیت میدانی رو بر عهده‌داره

هم‌زمان با این تهدیدهای جدید علیه کردستان عراق، رژیم آخوندی صادرات گاز به عراق را کاهش داد.

به گزارش خبرگزاری حکومتی شرکت ملی گاز صادرات گاز به عراق را ۵ تا ۱۰میلیون مترمکعب در روز به‌علت نقض فنی کار کاهش داده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/711dd3b8-2758-417d-9baa-dd30e1eec5e3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات