728 x 90

آمریکا برای مقابله با تهدیدات ایران در تجارت دریایی، یک زیردریایی به خاورمیانه می‌فرستد

زیردریایی آمریکا
زیردریایی آمریکا

بنیاد دفاع از دموکراسیها، روز ۲۲فروردین نوشت: آمریکا برای مقابله با تهدیدات ایران در تجارت دریایی، یک زیردریایی به خاورمیانه می‌فرستد.
زیردریایی یو.اس.اس فلوریدا با موشک هدایت‌شونده هسته‌یی آمریکایی وارد خاورمیانه شد و اکنون تحت فرماندهی ناوگان پنجم نیروی دریایی ایالات متحده عمل می‌کند و به رژیم تهران نشان می‌دهد که ایالات متحده فعالیت‌های ایران را برای هدف قرار دادن نیروها و کشتیهای خود تحمل نخواهد کرد.
این زیردریایی روز پنجشنبه وارد منطقه شد و روز جمعه از طریق کانال سوئز در مسیر خود به سمت دریای عرب عبور کرد و برای مدت طولانی در آنجا باقی خواهد ماند. ورود این وسیله با هشدار ناوگان پنجم که در دریای سرخ، خلیج‌فارس و دریای عربی گشت‌زنی می‌کند همزمان شد.
همه کشتیهای حاضر در منطقه با تشدید تنشها بین اسراییل و گروه‌های تروریستی مورد حمایت ایران، با احتیاط عمل می‌کنند.
استقرار ناو یو.اس.اس فلوریدا در ناوگان پنجم دو هدف صریح دارد: اول این‌که ظرفیت ایالات متحده را برای تحمیل هزینه به ایران در صورت انجام اقدامات نامناسب به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. و دوم، اطلاع‌رسانی عمومی غیرمعمول از استقرار این زیردریایی، سیگنالی قوی به ایران است مبنی بر این‌که اگر رفتار خود را تغییر ندهند و اطمینان ندهند که نیروها و منافع ایالات متحده در خاورمیانه مورد حمله قرار نمی‌دهند، آنها را مورد حسابرسی قرار بدهد.

-

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5695cd78-609c-4b7a-ba4c-7c352e60c5df"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات