728 x 90

آمریکا: آزاد شدن ورود مسافران خارجی به این کشور به شرط واکسیناسیون کامل

آزاد شدن ورود مسافران به آمریکا به شرط واکسیناسیون کامل
آزاد شدن ورود مسافران به آمریکا به شرط واکسیناسیون کامل

جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا مجوز ورود مسافران خارجی به خاک این کشور را به شرط واکسیناسیون صادر کرد.
یورونیوزروز دوشنبه ۲۹شهریور به‌نقل ازجف زینتس، هماهنگ‌کننده امور مربوط به کووید۱۹ در کاخ‌سفید با اعلام سیاست جدید دولت آمریکا در این زمینه نوشت، همه مسافران خارجی که به آمریکا پرواز می‌کنند باید قبل از سوار شدن به هواپیما مدارک واکسیناسیون و هم‌چنین آزمایش منفی کووید۱۹ را که حداکثر سه روز پیش از پرواز گرفته شده باشد، ارائه دهند.
به این ترتیب محدودیت سفر به آمریکا برای خارجی‌ها که در سال گذشته به‌دلیل شرایط کرونا به دستور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین این کشور وضع شده بود، برچیده خواهد شد.
دولت جو بایدن در دستورالعمل جدید هم‌چنین سختگیریهای بیشتری در زمینه انجام آزمایش کووید برای شهروندان آمریکایی واکسینه نشده در نظر گرفته و گفته شده، آنها باید حداکثر یک روز پیش از بازگشت به کشور وهم‌چنین در روز رسیدن‌شان آزمایش کووید۱۹ بدهند.
زینتس در ادامه گفت، مسافران واکسینه شده نیازی به قرنطینه ندارند. سیاست فعلی بر اساس وضعیت فردی مسافران تعریف شده است و نه کشوری که از آنجا می‌آیند و به همین دلیل این رویکرد مبنای محکم‌تری دارد.
اتحادیه اروپا بلافاصله پس از اعلام سیاست مسافرتی جدید آمریکا از آن استقبال کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d13ed7b-09bd-47f1-9caf-a0b82f84654d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات