728 x 90

آنالنا بربوک وزیر خارجه آلمان حمله به دانشگاه شریف را محکوم کرد

آلنا بربوک وزیر امور خارجه آلمان
آلنا بربوک وزیر امور خارجه آلمان

به‌دنبال حمله نیروهای سرکوبگر رژیم آخوندی به دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با شلیک گلوله‌های ساچمه‌ای و دستگیری شماری از دانشجویان، آنالنا بربوک وزیر خارجه آلمان در توئیتی حمله به دانشگاه شریف را محکوم کرد و نوشت: «آنچه که در دانشگاه شریف اتفاق افتاد غیرقابل تحمل است. شجاعت زنان و مردان ایرانی باور نکردنی است و خشونت عریان رژیم بیانگر ترس کامل آنها در مقابل نیروی آموزش و آزادی است».

 

لازم به یادآری است که نیروهای سرکوبگر رژیم آخوندی شب گذشته در وحشت از گسترش اعتراضات دانشجویان به محاصره دانشگاه صنعتی شریف پرداخته و با شلیک گلوله‌های ساچمه‌ای شماری از دانشجویان را مجروح و شمار بیشتری را دستگیر کردند. گفته می شود حداقل صدتن از دانشجویان دستگیر شده اند. دانشجویان با مقاومتی چشمگیر در برابر آنها ایستادگی کردند. درحالیکه دانشجویان در پارکینگ دانشگاه به محاصره مزدوران یگان ویژه در آمده بودندجمعیت زیادی از مردم تهران برای یاری به سمت دانشگاه شریف شتافتند. مزدوران یگان ویژه و انتظامی و لباس شخصی ها با شلیک گاز اشک‌آور مانع نزدیک شدن جمعیت شدند، جمعیت نیز با فریاد «بی‌شرف بی‌شرف» و «دانشجو را آزاد کن» از دانشجویان حمایت کردند . خودروهایی که در مسیر دانشگاه صنعتی بودند با به صدا در آوردن بوق خشم و اعتراض خودشان را نشان دادند. علاوه بر دانشگاه شریف دانشگاه علم و صنعت نیز مورد یورش ماموران جناینکار رژیم قرار گرفت . آنها اینترنت را قطع کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f8004a15-8387-4b59-b8ba-537a57827ab1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات