728 x 90

آشفته بازر ولایت بحران‌زده آخوندی، جدال بین مجلس و دولت آخوندی و موش و گربه بازی خامنه‌ای

خامنه ای  ولی فقیه ارتجاع
خامنه ای ولی فقیه ارتجاع

در اشفته بازار ولایت بحران‌زده آخوندی و به‌دنبال بالا‌گرفتن جنگ گرگها بین مجلس و دولت آخوندی و موش و گربه بازی خامنه‌ای، پاسدار حسین شریعتمداری نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در کیهان، با سرزنش مجلس ارتجاع به‌خاطر مخالفت با توافق دولت روحانی و آژانس بین‌الملللی انرژی اتمی نوشت: گله دوستانه‌ای از نمایندگان معترض در میان است! و آن این‌که توافق مورد اشاره اگر چه امضای رئیس سازمان انرژی اتمی را در پای خود دارد ولی باید می‌دانستند که مسأله‌ای با این اهمیت نمی‌تواند بدون دخالت و نظر شورای عالی امنیت تهیه شده باشد. (روزنامه کیهان رژیم ۵ اسفند)

روزنامهٔ حکومتی رسالت با عتاب به اعضای مجلس ارتجاع نوشت: به کدام انقلاب معتقدند و خود را به آن منتسب می‌کنند که حرف و مشی آنان مخالف ولیشان است؟ رسماً اعلام می‌کنند ما یک وظیفه داریم و رهبر یک وظیفه. (روزنامه رسالت رژیم ۵ اسفند)

‌در همین حال به‌دنبال سخنرانی خامنه‌ای، پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع رؤسای دو کمیسیون را موظف کرد با محوریت دبیرخانه شورای عالی امنیت و نهادهای دولت، اختلاف میان دولت و مجلس رژیم را حل و فصل کنند. (خبرگزاری تسنیم ۵ اسفند)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9f86b736-05ad-4c2a-bb68-c0cb3e01a317"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات