728 x 90

آخوند فلاحتی نماینده خامنه‌ای در رشت: دشمن با رسانه‌های اجتماعی و .. تا خانه‌های ما آمده بود

آخوند فلاحتی
آخوند فلاحتی

آخوند فلاحتی نماینده خامنه‌ای در رشت روز ۲۸آبان در نمایش جمعه با حمله به شورای موسوم به انقلاب فرهنگی رژیم در امر دانشگاهها، تبلیغات، رسانه‌ها و.... و با اشاره به بحرانهای لاعلاج رژیم آخوندی گفت: شورای انقلاب فرهنگی در حوزه سیاست‌گذاری، درباره زنان، درباره تبلیغات، درباره دانشگاهها، درباره رسانه‌ها، برنامه‌ریزیهای خوبی نداشته، درباره فرهنگ که درباره مقابله با تهاجم فرهنگی سیاست‌گذاری نداشت! لذا دشمن تا خانه‌های ما هم آمد. هنوز زیرساخت‌های لازم در استفاده از این رسانه‌ها را ما نداریم. یک رسانه عظیم غول که در زندگی ما آمد همین رسانه‌های جمعی جهانی، شبکه‌های رسانه‌یی، شبکه‌های مجازی، شبکه‌های موبایلی آمد در زندگی بشر، شورای عالی انقلاب فرهنگی در این راستا هیچ تمهیداتی نداشت چرا؟ بعضاً در بعضی از دولتها لجام گسیختگی‌اش را بیشتر کردند. افسارگسیختگی‌اش را بیشتر کردند. به بهانه توسعه در این شبکه‌های مجازی بخش‌هایی از جامعه ما که امروز آسیب‌های فرهنگی را متوجه شده است.

نماینده خامنه‌ای در رشت هم‌چنین به فاصله گرفتن مردم از مساجد ریائی رژیم و دعواهای باندی اعتراف کرد و گفت: مسجد نباید این‌قدر بی‌مهری به آن بشود. دهها متولی الآن ما برای مساجد داریم لذا روزی نیست که در دفتر ما این بیاید از آن شکایت می‌کند آن از این شکایت می‌کند ...، هر دو از امام جماعت، امام جماعت از همه، یک آتشی بعضاً بلند می‌شود که دودش به چشم همین چهار نفر کسی که اونجا می‌آید نماز می‌خواند آخر هم آنها کوتاه می‌آیند دیگه نمی‌رود مسجد.

آخوند فلاحتی هم‌چنین به انتصابات فامیلی و باندی و ویران شدن مملکت توسط آنها اعتراف کرد و گفت: الآن شما می‌خواهید مدیر تأیید بکنید. معلوم نیست چی هست کی هست. هر کسی از هر راه می‌رسد رزومه می‌دهد، می‌گوید من می‌خواهم مدیر بشوم، بعد می‌بینیم یک جایی را ویران کرده است... .

وی در مورد بحران گرانی گفت: این روزها گرانی دارد واقعاً مردم را آزار می‌دهد هر بخشی شما می‌بینید تورم گرانی به‌ویژه این اتومبیل را ببینید هفته قبل ما گفتیم رئیس‌جمهور دستور داد یکبار دیدیم بدتر شد.

فلاحتی با اشاره با وعده‌ وعیدهای سرخرمن و ناکارآمدی رئیسی جلاد گفت: آیا در این ۱۰۰ روز ما چیزی داریم؟ می‌توانیم مردمی که به این رئیس‌جمهور رأی دادند آیا چیز مشت پرکنی دارند؟

نگرانی مردم یکی این افسارگسیختگی که در ارتقاء و ارتفاع قیمت کالاهای اساسی به‌وجود آمده، هر روز بلند می‌شوی، فلان جنس فلان جنس بالا دارد می‌رود... مردم کوچه بازار اینها را می‌بینند مردم کوچه بازار به گوشت و مرغ و تخم‌مرغ و روغن و نان و پیاز و سیب زمینی همین خوراکیها نگاه می‌کنند. (تلویزیون رژیم ۲۸آبان ۱۴۰۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/124a8a68-bd8f-4590-ae54-00ebc223c863"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات