728 x 90

آخوند علیرضا سلیمی: برخی شروع کردند که همه امور مرتبط با رهبر انقلاب است، تعیین‌کننده معرفی وزرا توسط رئیس‌جمهور است

آخوند علیرضا سلیمی عضو مجلس ارتجاع
آخوند علیرضا سلیمی عضو مجلس ارتجاع

به‌دنبال نمایش مضحک رأی اعتماد به وزرای کابینه رئیسی جلاد و اذعان برخی از اعضای مجلس ارتجاع که تأیید نمایندگان مجلس رژیم توسط خامنه‌ای صورت می‌گیرد، آخوند علیرضا سلیمی در جلسه روز سه‌شنبه ۲شهریور مجلس ارتجاع تلاش کرد این موضوع را کمرنگ کند و گفت: بر اساس اصل ۱۱۳ بعد از [خامنه‌ای]، عالی‌ترین مقام کشور رئیس‌جمهور است، هم‌چنین بر اساس اصل ۱۳۳ وزرا توسط رئیس‌جمهور تعیین و به مجلس برای کسب رأی اعتماد معرفی می‌شوند.

آخوند سلیمی تصریح کرد: بنابراین معرفی وزرا توسط رئیس‌جمهور و رأی اعتماد توسط مجلس صورت می‌گیرد. این مهم در حالی است که این روزها برخی وزرا چون مسایلی مطرح شد من ناچار هستم توضیح بدهم دیدم برخی شروع کردند بعضی از مباحث خلاف را گفتن در بیرون، که بله همه امور مرتبط با رهبر انقلاب است، که باید یادآور شد، نه در برخی موارد مرتبط با وزرا صرفاً عدم مخالفت ایشان مطرح است، ولی تعیین‌کننده آنها و معرفی آنها توسط رئیس‌جمهور است و این افراد باید پاسخگو باشند... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/000617c2-4fe1-4181-98b1-13605d33b430"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات