728 x 90

آخوند سالک:‌ شعار تظاهرات را مجاهدین طراحی می‌کنند

شعار تظاهرات را مجاهدین طراحی می کنند
شعار تظاهرات را مجاهدین طراحی می کنند

اوجگیری تظاهرات که به سرعت به اعتراضات علیه تمامیت رژیم تبدیل می‌شود وهمزمانی این تظاهرات در شهرهای مختلف وبا شعارهایی مشابه علیه رژیم و سیاستهای آن سردمداران رژیم را ناگزیر به اعتراف به سازماندهی و نقش رهبری کننده این تظاهرات توسط مجاهدین کرد که این روزها در رسانه‌های حکومتی بیان می‌شود.

 

اعتراف به نقش مجاهدین در شکل‌گیری تظاهرات

آخوند سالک عضو مجلس ارتجاع از اصفهان به خبرگزاری تسنیم وابسته به نیروی تروریستی قدس سپاه گفت: درباره اعتراضات اخیر کارگران اصفهانی دو بحث داریم، یک بحث اعتراضات به‌حق مردم و دیگری موج سواری بیگانگان است،... چرا نارضایتی را به وجود می‌آورند تا این‌که تبدیل به تظاهرات شود و بیگانگان موج سواری کنند؟! مثلاً درباره این وضع آشفته ارز، دولت باید از ابتدا ارز را مدیریت می‌کرده ولی آن را رها کرده است، یا حجم عظیم نقدینگی که دولت باید آن را باید به سمت تولید ملی جهت بدهد، رهاست. این نقدینگی به بازار سکه وارد می‌شود و آثار وضعی آن بر کشاورزی و صنعت و لبنیات تاثیر می‌گذارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ارتجاع با اعتراف به پیوند (مجاهدین) و اعتراضات مردمی اظهار داشت: شعارهایی که داده می‌شود را (مجاهدین) از طریق رسانه‌های بیگانه طراحی می‌کنند. اعتراض به‌حق مردم و موج سواری (مجاهدین) باید از هم جدا شود.

 

شعارها با هدایت برخی! بوی دیگری به خود گرفت و سیاسی شد

خبرگزاری فارس متعلق به سپاه پاسداران رژیم نیز ار قول خبرنگارش از صحنه تظاهرات نوشت: در حالی که جمعی از مردم شیراز ظهر امروز در اعتراض به گرانی و افزایش سرسام‌آور قیمتها تجمع کردند، تعدادی اندک سعی داشتند با سردادن شعارهای سیاسی، مطالبات مردم را به انحراف بکشانند. کم‌کم شعارها با هدایت برخی افراد، رنگ و بوی دیگری به خود گرفت و سیاسی شد؛ شعارهای «مرگ بر دیکتاتور»، «توپ تانک فشفشه، آخوند باید گم بشه»، «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» در میان صدای دست و سوت عده‌یی به گوش می‌رسید. شعارهای تند سیاسی از زبان حلقه اولیه جمعیت بیشتر شنیده می‌شد؛

در ادامه این گزارش تحت عنوان پشت صحنه تظاهرات نویسنده مطلب شعارهای سیاسی و این تظاهرات را به مجاهدین نسبت داده و می‌نویسد:

 

پشت صحنه اعتراضات

پیش از این «رودی جولیانی» مشاور دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا در نشست تیرماه سازمان (مجاهدین) در فرانسه با اشاره به اعتراضات اخیر در ایران گفته بود: «این اعتراضات از بیرون سازماندهی می‌شوند و خود به خودی رخ نمی‌دهد. آنها اتفاق می‌افتند به‌خاطر افراد ما در آلبانی}مقر جدید (مجاهدین) بعد از اخراج آنها از عراق} و خیلی از افراد ما در اینجا و سراسر جهان.»

مطالب مرتبط:

سرکرده ستاد نیروهای مسلح رژیم ایران: مجاهدین در همه صنوف از کامیونداران، بازاریان و دانشگاه نفوذ کرده و خط می‌دهند

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bd25150b-4560-4d22-9d83-53794b263fbd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات