728 x 90

آتشفشان قیام، بحرانهای درونی رژیم را فعالتر کرد

سلحشوری نماینده مجلس ارتجاع
سلحشوری نماینده مجلس ارتجاع

استمرار شعله‌های قیام در شهرهای مختلف در آبان ماه ۹۸و انتشار اخبار مربوط به کشتار وحشیانه مردم توسط وحوش رژیم، به بحران درون رژیم دامن زد.

در یکی از آخرین نمونه‌های این بحران، سلحشوری عضو مجلس ارتجاع ضمن جداسازی شیادانه در میان اعتراض‌کنندگان و پاسخ آنها را با گلوله دادن، اعتراف کرد: «مردم صدای اعتراضشان را رساندند اما با گلوله و بازداشت، جواب کوچک و بزرگ را دادند.»

 

وی به ذبح و شکنجه دستگیر ‌شدگان اشاره کرد و گفت: «عده‌یی تخریب‌گر در کنار مردمی که فقط به وضع معیشت خویش معترض بودند، قرار داده شدند. قلع و قمع مردم، با جنگ‌جهانی و کربلای۴ مقایسه شد. به نام دین، دستور ذبح و شکنجه مردم در سیمای غیرملی صادر شد.»

 

این عضو مجلس ارتجاع از باند مغلوب هم‌چنین در مصاحبه با خبرگزاری حکومتی ایسنا، به پوشالی بودن نهادی به نام مجلس در نظام ولایت‌ فقیه اعتراف کرد و گفت: «در حال حاضر واقعاً این طور نیست که مجلس در رأس امور باشد... سخت‌ترین جا برای ما این است که از بیرون به مجلس دستوری داده شود... ما لوایح CFT و پالرمو را تصویب کردیم و بعد شورای نگهبان آن را تأیید علاوه بر این مجمع تشخیص اخیراً به خود حق قانون‌گذاری می‌دهد؛ بنابراین ما یکی،‌ دو تا آقابالاسر نداریم. همه زورشان به ما می‌رسد.»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/567ecfce-f73f-44a9-8dec-6769f10ca463"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات