728 x 90

آب در لانه‌های تروریستی رژیم در آلمان

مسجد سبز از مراکز تروریستی رژیم آخوندی در هامبورگ
مسجد سبز از مراکز تروریستی رژیم آخوندی در هامبورگ

روز پنجشنبه ۲۵آبان ۱۴۰۲ وزارت کشور آلمان با صدور یک اطلاعیهٔ مطبوعاتی از تهاجم پلیس آن کشور به مراکز تروریستی رژیم آخوندی در شهرهای آلمان خبر داد و نوشت: تحقیق و جستجو در «مرکز اسلامی هامبورگ» و ۵۴محل دیگر در ۷ ایالت آلمان انجام شد.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که معاون پیشین پارلمان اروپا «دکتر آلخو ویدال کوآدراس» هدف یک عملیات تروریستی قرار گرفت.

در بخشی از اطلاعیهٔ وزارت کشور آلمان آمده است: «هدف فعالیت‌های مرکز اسلامی هامبورگ، صدور انقلاب (رژیم ایران) است، اقدامی که؛ مظنون به ضدیت و مخالفت با قانون اساسی آلمان و ناقض ایدهٔ تفاهم بین‌المللی است».

به‌گزارش رسانه‌های آلمان در این حملهٔ بزرگ؛ بیش از ۵۰۰نیروی پلیس شرکت داشتند و ۵۸ساختمان در سراسر آلمان مورد حمله قرار گرفت و مأموران شواهد احتمالی به‌خصوص تلفنهای موبایل، کامپیوترها و نوشته‌هایی را ضبط کرده‌اند.

واقعیت این است که این مراکز طی سالیان، مستقیماً توسط رژیم آخوندی و سر مار ولایت در تهران کنترل و هدایت شده و مقاومت ایران بارها تهدید جاسوسی و گسترش باندهای مافیایی ترور و آدم‌کشی رژیم را به دولت آلمان گوشزد کرده است، مقاومت ایران هم‌چنین به ضرورت تعطیلی و بستن سفارتخانه‌ها و مراکز رژیم آخوندی تأکید کرده است.

همگان شاهد بودند که با بررسی اسناد و دفترچه‌های ضبط شده از اسدالله اسدی (دیپلمات ـ تروریست) بمب‌گذار (که در ژوییه ۲۰۱۸ توسط ادارات امنیتی آلمان دستگیر شد) روشن گردید که؛

مرکز به‌اصطلاح اسلامی هامبورگ یکی از سرپل‌های ارتباطی و محل ملاقات‌های این دیپلمات ـ تروریست رژیم با عوامل و مزدوران و جیره‌خواران دیکتاتوری حاکم بر ایران بوده است.
(فقط در یکی از این دفترچه‌ها ۲۸۹مدخل و رد و آدرس وجود داشت که ۱۴۴مورد آن مربوط به آلمان بود).
دیپلمات تروریست بمب‌گذار از مأموران ارشد وزارت اطلاعات آخوندها بود که تحت عنوان دبیر سوم سفارت ایران در وین یک شبکه جاسوسان رژیم در اروپا را هدایت می‌کرد.

سالها پیش سازمان امنیت داخلی آلمان در گزارش منتشر شده در ژوئیه ۲۰۱۲ با عنوان «فعالیت‌های جاسوسی رژیم ایران» نوشته بود:

«یک موضوع محوری در فعالیت‌های جاسوسی رژیم ایران شناسایی مخالفان تبعیدی در بین جامعه ایرانیان مقیم آلمان است.
در این میان سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملّی مقاومت ایران، به‌طور خاص، در مرکز این فعالیت‌های جاسوسی رژیم ایران قرار دارند.
علاوه بر این، «واواک» یک علاقهٔ شدید عملیاتی برای شناسایی اهدافی در آلمان به‌خصوص در بخش سیاست خارجی و امنیتی از خود نشان می‌دهد».

تجربه چهار دهه فعالیت باندهای مافیایی تروریستی رژیم آخوندی در اروپا و آمریکا به‌روشنی نشان می‌دهد که؛

تمامی سفارتها و نمایندگی‌های رژیم آخوندی و مراکز و اماکن رژیم ایران در آلمان و سایر کشورهای اروپایی، مأموریتی جز اقدامات جاسوسی و تروریستی ندارند. هم‌چنان که مقاومت ایران پیوسته تأکید کرده است؛
بستن سفارتها و نمایندگی‌های این رژیم در آلمان و اروپا
اخراج مأموران وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران،

ضرورت مقابله با تروریسم افسارگسیخته فاشیسم دینی و ممانعت از گسترش آن است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b994e442-7ce1-47f4-bafb-33d84aa7a784"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات