728 x 90

واکنش رسانه های حکومتی پس از شرکت جواد ظریف در اجلاس بروکسل

جلسه وزیران خارجه سه کشور اروپایی و رژیم آخوندی در بروکسل
جلسه وزیران خارجه سه کشور اروپایی و رژیم آخوندی در بروکسل

در حالیکه جلسه وزیران خارجه سه کشور اروپایی و رژیم آخوندی در بروکسل بدون کنفرانس مطبوعاتی مشترک برگزار شده است، یک رسانه حکومتی نوشت: جواد ظریف، پس از شرکت در اجلاس بروکسل گفت: دنبال خیال‌بافی نیستیم که اروپا رابطه‌اش را با آمریکا به هم بزند. نه چنین چیزی امکانپذیر است و نه اروپاییها چنین حرفی می‌زنند.

وی افزود: اروپاییها متحد آمریکایی‌ها هستند و اروپا قرار نیست روابطش را با آمریکا کنار بگذارد. اما الآن برای اروپا زمان این است که ببیند چگونه منافع خودش را دنبال کند.

 

خبرگزاری حکومتی ایسنا درباره مذاکرات ظریف در بروکسل نوشت: فضای حاکم بر هیات‌های مذاکره‌کننده در هنگام ورود به محل نشست چندان صمیمی نبود بلکه هر یک از وزیران خارجه همزمان بر مواضع ملی و منطقه‌یی خود و حتی بین‌المللی تأکید داشتند. قرار بود این نشست در چارچوب شام کاری برگزار شود که در نهایت به یک نشست کاری تبدیل شد. به‌نظر می‌آید هیاتها نتایج این مذاکرات را به پایتخت‌هایشان خواهند برد و برای ادامه مذاکرات در هفته‌های آینده تصمیم‌گیری خواهند کرد.

خبرگزاری حکومتی ایسنا افزود: نشست برجامی ایران و کشورهای اروپایی در حالی برگزار می‌شود که صداهای ضد و نقیض، مبهم و سوال‌برانگیزی از سوی چین و روسیه نیز شنیده می‌شود.

این خبرگزاری حکومتی همچنین نوشت: در حالی که کشورهای ۱+۴و جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند تا برجام را نجات دهند آمریکا روز سه‌شنبه در اقدامی تخریبی تحریم‌هایی را علیه مراکز و نهادهای دولتی (نظام) اعمال کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fccf1080-7d88-4f61-9843-b7101e5480c1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات