به گزارش دریافتی، جمعی از فعالین دانشجویی دانشگاه مازندران و صنعتی نوشیروانی بابل، طی بیانهای، با حمایت همهجانبه از اعتصابکنندگان، بهخطر افتادن سلامتی آنها را متوجه مسئولین مملکت دانستهاند.
در بیانیهاین دانشجویان آمده است: «روزی زندانیان را تهدید به تبدیل زندان به کهریزک میکنند و روزی زمان ملاقات را از ایشان میستانند و روز دیگر چماقداران چکمهپوش را به درون زندان میفرستند. ولی آیا هر ذهن زنده و پویایی میپذیرد که تهدید به تبدیل زندان اوین به کهریزک، ستاندن زمان ملاقات که حق قانونی هر زندانی است و روانه کردن چکمه پوشان و چماق داران برای ضربوشتم این زندانیان، توهین به آنان و رعایت نکردن حقوق اولیه آنها، کاری ارزشمند، الهی و خدایی است و برای اصلاح و تربیت این افراد! – آن هم در فضایی بسته مانند زندان- صورت میگیرد؟
هنوز ذهن آگاه فعالین دانشجویی در شمال ایران خاطرهی هم بند بودن یارانشان با مشتی قاتل و مجرم خطرناک را در یادها داشت که در راستای اجرای وظایف الهی مسئولین زندان! تعدادی از مجرمین گروهگ تروریستی القاعده در بند ۳۵۰ زندان اوین در کنار نخبگان و یاران ما گنجانده شدند.
ما جمعی از فعالین دانشجویی دانشگاه مازندران و صنعتی نوشیروانی بابل، ضمن اعلام انزجار از برخوردهای وحشیانهی مسئولین زندان، گارد ویژه، گارد حفاظت یگان ویژه زندان اوین با فعالین سیاسی، حمایت خود را از اعتصاب غذای نامحدود ایشان و خواستههای بهحقشان اعلام میداریم؛ زیرا بر این اعتقادیم که ۱۷ نخبه علمی و سیاسی این کشور بدون استدلال و تأمل در این قضایا تصمیم به گذشت از جان خود نمیگیرند و هرگونه صدمهای به سلامتی ایشان را متوجه:
۱- رئیس قوه قضاییه، آقای صادق آملی لاریجانی
۲- رئیس سازمان زندانهای کل کشور، غلامحسین اسماعیلی
۳- رئیس زندان اوین، صداقت
۴- دادستان کل کشور، غلامحسین محسنی اژهای
۵- دادستان تهران، محمود جعفری دولت آبادی
۶- فرمانده نیروی انتظامی کل کشور، سردار احمدی مقدم
۷- وزیر اطلاعات، حیدر مصلحی
میدانیم و از تمام نهادها و سازمانهای بینالمللی، بهویژه دبیرکل محترم سازمان ملل متحد، میخواهیم تا حمایت خود را از این آزادیخواهان ستمدیده اعلام دارند.
در پایان، ما جمعی از فعالین دانشجویی دانشگاه مازندران و صنعتی نوشیروانی بابل، امیدواریم تا روزی را ببینیم که در ایران هیچ زندانی عقیدتی در بند نباشد و نخبگان این مرز و بوم اینگونه وادار به، به خطر انداختن جان خود نگردند.
در بیانیهاین دانشجویان آمده است: «روزی زندانیان را تهدید به تبدیل زندان به کهریزک میکنند و روزی زمان ملاقات را از ایشان میستانند و روز دیگر چماقداران چکمهپوش را به درون زندان میفرستند. ولی آیا هر ذهن زنده و پویایی میپذیرد که تهدید به تبدیل زندان اوین به کهریزک، ستاندن زمان ملاقات که حق قانونی هر زندانی است و روانه کردن چکمه پوشان و چماق داران برای ضربوشتم این زندانیان، توهین به آنان و رعایت نکردن حقوق اولیه آنها، کاری ارزشمند، الهی و خدایی است و برای اصلاح و تربیت این افراد! – آن هم در فضایی بسته مانند زندان- صورت میگیرد؟
هنوز ذهن آگاه فعالین دانشجویی در شمال ایران خاطرهی هم بند بودن یارانشان با مشتی قاتل و مجرم خطرناک را در یادها داشت که در راستای اجرای وظایف الهی مسئولین زندان! تعدادی از مجرمین گروهگ تروریستی القاعده در بند ۳۵۰ زندان اوین در کنار نخبگان و یاران ما گنجانده شدند.
ما جمعی از فعالین دانشجویی دانشگاه مازندران و صنعتی نوشیروانی بابل، ضمن اعلام انزجار از برخوردهای وحشیانهی مسئولین زندان، گارد ویژه، گارد حفاظت یگان ویژه زندان اوین با فعالین سیاسی، حمایت خود را از اعتصاب غذای نامحدود ایشان و خواستههای بهحقشان اعلام میداریم؛ زیرا بر این اعتقادیم که ۱۷ نخبه علمی و سیاسی این کشور بدون استدلال و تأمل در این قضایا تصمیم به گذشت از جان خود نمیگیرند و هرگونه صدمهای به سلامتی ایشان را متوجه:
۱- رئیس قوه قضاییه، آقای صادق آملی لاریجانی
۲- رئیس سازمان زندانهای کل کشور، غلامحسین اسماعیلی
۳- رئیس زندان اوین، صداقت
۴- دادستان کل کشور، غلامحسین محسنی اژهای
۵- دادستان تهران، محمود جعفری دولت آبادی
۶- فرمانده نیروی انتظامی کل کشور، سردار احمدی مقدم
۷- وزیر اطلاعات، حیدر مصلحی
میدانیم و از تمام نهادها و سازمانهای بینالمللی، بهویژه دبیرکل محترم سازمان ملل متحد، میخواهیم تا حمایت خود را از این آزادیخواهان ستمدیده اعلام دارند.
در پایان، ما جمعی از فعالین دانشجویی دانشگاه مازندران و صنعتی نوشیروانی بابل، امیدواریم تا روزی را ببینیم که در ایران هیچ زندانی عقیدتی در بند نباشد و نخبگان این مرز و بوم اینگونه وادار به، به خطر انداختن جان خود نگردند.