728 x 90

بهرام پارسایی: سازمان هواپیمایی متهم ردیف اول ورود کرونا به کشور

بهرام پارسایی سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس ارتجاع
بهرام پارسایی سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس ارتجاع

بهرام پارسایی سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس ارتجاع روز شنبه ۲۴ اسفند ۹۸ گفت: اگر احیانا جلسات مجلس تشکیل نشود، انتظار داریم قوه قضاییه راساً به این موضوع ورود کند. زیرا ما معتقدیم اتهام این افراد سنگین‌تر از کسانی است که ماسک احتکار می‌کنند. در واقع متهم ردیف اول کسانی هستند که با وارد کردن ویروس کرونا با جان و سلامتی مردم بازی کردند.

 

وی به نقش مستقیم سپاه پاسداران در آلوده کردن کشور به ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: اگر ما بخواهیم متهمان شیوع کرونا در کشور را رده‌بندی کنیم، متهمین ردیف اول کسانی هستند که عامل ورود این ویروس به کشور بودند و باعث شدند هزینه جانی، مالی و معنوی سنگینی به کشور وارد شود که به‌راحتی قابل جبران نیست. قطعاً سازمان هواپیمایی که مانع انجام پرواز به چین نشد در کنار ایرلاین ماهان از متهمان ردیف اول است.

 

پارسایی در ادامه به عمدی بودن جنایت صورت گرفته اشاره کرد و گفت: اگر مبادی ورودی به درستی کنترل می‌شد و پروازها به چین متوقف می‌شد امروز این هزینه‌ها را متحمل نمی‌شدیم. پروازهای ایران به چین در حالی تداوم پیدا کرد که سایر کشورها پروازهای خود را به این کشور متوقف کرده بودند و یک ایرلاین ایرانی می‌گفت که برای وارد کردن کالای پزشکی به این کشور می‌رود در حالی که هم مسافر می‌برد و هم مسافر بقیه کشورها را جابه‌جا می‌کرد.

 

وی هم‌چنین به‌عملکرد کارگزاران رژیم اشاره کرد و افزود: حتی مدیرعامل این ایرلاین با سفیر چین نشست و با افتخار گفت که ما مسافر جابه‌جا می‌کنیم. این اتفاق در شرایطی افتاد که حتی کروی پروازی هم بدون نظارت و قرنطینه به‌راحتی تردد می‌کردند. من معتقدم اگر بر فرض توقف پروازها به قطع ارتباطات اقتصادی ایران با چین می‌انجامید باز هم می‌ارزید به این مشکلی که امروز گریبانگیر کشور شده است، در صورتی که توقف پرواز در چنین شرایطی هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کرد.

 

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس ارتجاع در پایان برداشت خود را مطرح کرد: ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد که این ایرلاین علاوه بر مسافر چه کالاهایی وارد کرده است؟. برداشت من این است که اگر هم کالایی بوده تنها کالای پزشکی نبوده و این موضوع به قیمت درگیری کل کشور به ویروس کرونا تمام شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f53ea656-9240-48e2-a1dc-ddb8d7e127c3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات