728 x 90

تشدید سرکوب ,

اقدام سرکوبگرانه نیروی انتظامی و پلمپ ۴۴۰۰ واحد پوشاک

-

اقدام سرکوبگرانه نیروی انتظامی و پلمپ 4400 واحد پوشاک
اقدام سرکوبگرانه نیروی انتظامی و پلمپ 4400 واحد پوشاک
سرکرده نیروی انتظامی رژیم در تهران به اقدام سرکوبگرانه و زن‌ستیزانه و پلمب بیش از 4400 واحد پوشاک به بهانه پوشاک مبتذل اعتراف کرد. پاسدار ساجدی‌نیا روز جمعه 22 مرداد در یک نشست خبری گفت: «نیروی انتظامی طی سال گذشته بیش از چهار هزار و ۴۰۰ مغازه پوشاک را به‌لحاظ تخلف در ارائه‌ پوشاک مبتذل و خلاف عفت عمومی پلمب کرده‌ است».

وی به‌رغم اقدامات سرکوبگرانه اعتراف کرد «وضعیت فعلی حجاب و عفاف زیبنده جامعه اسلامی نیست و با رصد وضعیت حجاب طی پانزده سال اخیر به این نتیجه می‌رسیم که به تدریج وضع بدتر شده است».

همچنین عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان جنایتکار رژیم در تهران نیز روز جمعه 22 مرداد در یک نشست خبری به شکست طرحهای سرکوبگرانه اعتراف کرد و گفت: «وقتی برخی مسئولان به مردم می‌گویند ماهواره منشأ بی‌عفتی است اما برخی دیگر از مسئولان فرهنگی برخلاف قوانین موجود اعلام می‌دارند که استفاده از ماهواره بلامانع است؛ طبیعی است که مردم با تردید مواجه می‌شوند».

وی افزود: «در موضوع عفاف و حجاب، دستگاههای متعددی درگیر می‌باشند و چنان‌چه فعالیت‌های آنان هماهنگ نباشد، سیاست‌ها و برنامه‌ها عملی نخواهد شد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f2fbdd23-49f8-4a72-b5ae-e8907fd7c5aa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات