728 x 90

استيناف ليست,

پیروزی مقاومت ایران در دادگاه استیناف آمریکا اورسوراواز پاریس ـ ۲۶تیر۱۳۸۹

-

 -
-
به دنبال پیروزی مقاومت ایران در دادگاه استیناف واشنگتن، روز شنبه ۲۶تیرماه، محل اقامت رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، شاهد جشنی درگرامی‌داشت این پیروزی بود. در این گردهمایی، که با حضور هموطنان و اعضا و مسؤلان کمیسیونهای شورای ملی مقاومت و مادران و اعضای خانواده‌های شهیدان و هم‌چنین همسایگان و اهالی اورسوراواز برگزار شد، شماری از شخصیتهای فرانسوی و دوستان بزرگ مقاومت ایران، از جمله خانم انیسه بومدین، استاد دانشگاه، بانوی اول الجزایر دردوران ریاست جمهوری هواری بومدین فقید، اسقف بزرگوار و محبوب فرانسوی ژاک گایو و آقایان ایوبونه استاندار و نماینده پیشین مجلس ملی فرانسه، خلیل مرون، مدیر مسجد اوری در فرانسه و هم‌چنین پائلو کازاکا نماینده پیشین پارلمان اروپا شرکت داشتند وسخنانی ایراد کردند. توجه شمارا به گزارشی از این گردهمایی جلب می‌کنیم:

خانم رجوی خطاب به جمعیت گفت:

هموطنان
اشرفی‌ها، یاران مقاومت
سد بزرگ لیستی تروریستی در آمریکا به همت شما کمرشکن شد. حالا باید وزارت‌خارجه را به لغو کامل و جهان غرب را به محترم شمردن اراده ملت ایران برای سرنگونی رژیم ولایت‌فقیه وادار کنیم.
در کارزار حقوقی و بین‌المللی ما این یک پیروزی درخشان است.
به شما و یاران مقاومت در سراسر دنیا تبریک می‌گویم
البته قبل از همه باید به رزمندگان آزادی در اشرف تبریک بگویم.
و تهنیت به قیام‌آفرینان و مردم ایران که برچسب ننگین تروریستی به مقاومت عادلانه آنها، راه‌بند آزادی مردم ایران بوده و هست…
و تهنیت بر آن که گفت مبارزه بر سر حذف یاوه تروریستی مبارزه‌یی است با پیروزی محتوم، آری، بر رهبر مقاومت، مسعود مبارک باد.
در چارچوب قوانین آمریکا و حیطه قضایی بسیار محدود دادگاه که با انگلستان و دادگاه عدالت اروپا، متفاوت است، این‌که دادگاه، وزارت‌خارجه آمریکا را موظف به تجدیدنظر کرده است، پیام واضحی دارد.
دادگاه با تصریح بر نقض حقوق مجاهدین بر ناعادلانه بودن این برچسب تأکید می‌کند.
به گفته حقوقدانان و وکلا، در چارچوب قوانین آمریکا دادگاه سقف کاری را که در این مرحله، می‌توانست، انجام داده است. دادگاه فراتر از رویه‌های قضایی قبلی صحت اسناد و مدارک وزارتخارجه را زیر سؤال می‌برد. مطمئنم که خانم هیلاری کلینتون، وزیر خارجه، پیام تجدیدنظر را که دادگاه به آن حکم کرده است به خوبی در می‌یابد.
به همین خاطر، بعد از دریافت خبر حکم دادگاه، من درموضع‌گیری خودم گفتم که ما خواهان پیروزی کامل یعنی لغو کامل و رسمی نامگذاری تروریستی هستیم. …

خانم مریم رجوی در ادامه سخنان خود تأکید کرد:
بعد از حکم دادگاه استیناف واشنگتن امروز دیگر هر گونه تاخیر در حذف رسمی برچسب تروریسم علیه نیروی اصلی تغییر در ایران، لگدمال کردن رای دادگاه و زیر پا گذاشتن حکومت قانون و یک باج دهی آشکار به بانکدار اصلی تروریسم جهانی و تایید اعدامهای پسران و دختران ایران زمین تحت عنوان محارب است.
بنابراین، زمان آن فرا رسیده که به این سیاست ننگین که تماما علیه منافع مردم ایران و صلح و امنیت جهانی است خاتمه داده شود.
بله تحریمها علیه این رژیم بسیار ضروری و بسیار لازم است، اما کافی نیست.
زیرا در مقاومت یک ملت است که تغییر رژیم محقق می‌شود.
و در تغییر فاشیسم دینی است که صلح و امنیت بین‌المللی تضمین پیدا می‌کند. پس راهبند تغییر را باید برداشت. زنجیرهایی را که به دست و پای مقاومت ۳۰ساله و سازمان‌یافته این ملت بسته شده است باید باز گشود. آزمایش قطعی در همین نقطه است
پیروزی پیروزی حق مسلم ماست
تا مردم ایران لااقل ببینند که شما بین آنها و دشمن شان، در طرف ملاها و دیکتاتوری ولایت‌فقیه نیستید. مردم ایران البته می‌خواهند که در طرف آنها باشید.
ـ تحریم تسلیحاتی و نفتی و دیپلوماتیک این رژیم را به‌طور کامل به اجرا بگذارید.
ـ اعدام، سنگسار و دستگیریهای خودسرانه روزانه توسط رژیم آخوندی را محکوم کنید و پرونده نقض حقوق‌بشر رژیم را به شورای امنیت ببرید.
ـ به حقوق فرزندان رشید و آزادی‌ستان مردم ایران در اشرف طبق کنوانسیون چهارم ژنو اذعان کنید،
ـ و حفاظت آنها را تضمین کنید.
ـ دست ایادی رژیم و مزدوران‌شان را در عراق از اشرف کوتاه کنید.
ـ مالکی را که خودتان برای او میدان حکومت و حاکمیت در عراق فراهم کردید وادار کنید که از اجرای دستورات خامنه‌ای سرباز بزند و به محاصره ضدانسانی اشرف و به جنگ کثیف روانی مزدوران اطلاعات آخوندها در ورودی اشرف پایان بدهد.
این همان خواستهای عادلانه، برحق و مشروع ۲۴ پارلمان و سنا و حدود ۴۰۰۰تن نمایندگان منتخب مردم آمریکا و اروپا و کشورهای عربی و هم‌چنین کانادا و استرالیا است که بیش از یک میلیارد نفر رااز مردم دنیا نمایندگی می‌کنند…
همین جا باید از اکثریت کنگره آمریکا، از همه شخصیتها و مقامات و شهود سیاسی و نظامی، و به‌خصوص از خواهران و برادرانم در جوامع ایرانیان درآمریکا و هم‌چنین از حقوقدانانی که این پیروزی را محقق کردند، صمیمانه سپاسگزاری کنم و از آنها بخواهم که برای کارزار نهایی، برای لغو رسمی و کامل نامگذاری ظالمانه به سود فاشیسم دینی آماده باشند.

رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران در پایان گفت:
و خطاب به شما یاران مقاومت می‌گویم
زمان نبرد و کارزار پایانی فرا رسیده است.
خود را آماده کنید.
هر مانعی را باید از سر راه برداریم
محاصره اشرف را باید درهم بشکنیم
سیاستهای بین‌المللی را باید تغییر دهیم
و بی‌شک در این نبرد که هدف آن آزادی مردم ایران است پیروز خواهید شد.

سلام بر آزادی
سلام بر مردم ایران
سلام بر اشرفی‌ها ـ درود بر همه شما



در مراسم اورسوراواز، پائولو کازاکا نماینده پیشین پارلمان اروپا تأکید کرد حکم دادگاه استیناف واشنگتن یک پیروزی عالی و یک تصمیم تاریخی است. وی گفت: باید از پایداری شما و همه ایرانیهایی که برای آزادی مبارزه کردند و هیچ وقت آن را رها نکردند قدردانی کرد. پائولو کازاکا تأکید کرد: مجاهدین یک مبارزه برای آزادی را پیش می‌برند و خود قربانی تروریسم هستند، از این‌رو هیچ ربطی به تروریسم ندارند. پائولوکازاکا افزود: باید سیاست ورشکسته و جنایتکارانه مماشات را کنار گذاشت. به‌جای این که با مردم ایران بجنگند بگذارند که مردم ایران خودشان مبارزه خودشان را پیش ببرند و سرنوشت خودشان را به دست بگیرند.


خانم انیسه بومدین بانوی اول الجزایر در دوران ریاست جمهوری هواری بومدین حکم دادگاه استیناف واشنگتن را گامی به سوی پیروزی نامید و گفت این پیروزی با شجاعت، عزم و پایداری خانم مریم رجوی محقق شد.
وی تأکید کرد باید نام سازمان مجاهدین را از لیست تروریستی خارج کرد و به حقوق واقعی مردم ایران، که آزادی و حق حاکمیت خود را می‌خواهد احترام گذاشت. خانم انیسه بومدین گفت: نباید ساکنان اشرف را که در گرمای شدید به سرمی برند فراموش کرد. چرا که آنها سهم زیادی در این نبرد دارند. این روز بزرگی برای ما است.


ایوبونه استاندار و نماینده پیشین مجلس ملی فرانسه حکم دادگاه استیناف واشنگتن را یک پیروزی بسیار بزرگ برای مقاومت ایران به‌ویژه برای اشرفیان توصیف کرد و گفت: ما این‌جا در فرانسه، دموکراتهای فرانسه و اروپایی از این پیروزی بسیار بسیار خوشحال هستیم. ایوبونه تأکید کرد: وزارت‌خارجه آمریکا جز سرخم کردن در مقابل حکم دادگاه استیناف کاری نمی‌تواند بکند. من مطمئن هستم که دولت آمریکا این تصمیم را خواهد گرفت.


اسقف ژاک گایو حکم دادگاه استیناف واشنگتن را به‌عنوان یک پیروزی برای مقاومت ایران تبریک گفت و خطاب به خانم رجوی گفت: هرگز شما را مثل امروز شاد ندیده بودم. خیلی احساس شادی دارم. ما امروز جشن می‌گیریم برای این‌که فردا دومرتبه بجنگیم و نیاز به شادی داریم برای این‌که بهتر مبارزه کنیم. این پیروزی، پیروزی اشرف و مردم ایران است.

خلیل مرون مدیر مسجد اوری فرانسه ضمن تبریک پیروزی مقاومت ایران خواستار حذف کامل برچسب تروریستی آمریکا علیه سازمان مجاهدین شد.
وی گفت: می خواستم توصیه‌ای به خانم کلینتون بکنم. من این لیست را در جیبم دارم. می‌خوام که او با لیستش این کار را بکند و باز هم این کار را بکند. الآن دیگر این را در سطل می‌اندازم.


دکتر کریم قصیم مسئول کمیسیون محیط زیست شورای ملی مقاومت گفت:
پیروزی پیروزی پیروزی
پیروزی پیروزی حق مسلم ماست
حق مسلم اشرف است. حق مسلم قیام است و حق مسلم جنبشی است که در سیاهترین ایام روزگار اپیزمنت و سیاست استمالت پرچم استقامت را در مقابل جهان استمالت برافراشت.
کاش کاش کسانی که تاریخ مقاومت ایران را در آینده می‌نویسند گوشه چشمی هم به سرنوشت ملت چکسلواکی که در مقابل سیاهترین اپیزمنت چمبرلن ملت و تمامیتش را از دست داد نگاه بکنند تا بفهمند چه قدری و ارجی این مقاومت ما برای سیاست دموکراتیک جهان دارد. سیاستی که ۷سال تمام تمام دروغ دغلها را علیه این مقاومت علیه مسئولانش و علیه تاریخ مبارزاتیش هر کار خواستند کردند. ولی فکر یک چیز را نمی‌کردند فکر صبر همراه با مقاومت، فکر نبرد بی‌انتها تا پیروزی پیروزی پیروزی

پیروزی بر علیه دغلکاری سیاسی تحت عنوان دموکراسی، پیروزی بر تمام رذالتهایی که تاریخ سیاست در ۱۰۰سال اخیر داشته است. برای دموکراسی برای دموکراسی ایران و برای دموکراسی جهان و ما اکنون هزاران هزار سیاستمدار دموکرات همراه داریم سیاستمدارانی همراه داریم که در ۲۴ کشور پارلمانها را به یاری این مقاومت فرستادند طبلها را در تمام دنیا کوبیده‌ایم برای این‌که افشا کنیم رذالت در سیاست، بی‌اخلاقی در سیاست و اکنون نبردی از نبردهای بزرگ ما پیروز شده است ولی جنگ علیه رذالت اپیزمنت باقی است تا آینده‌ای نزدیک یاران از پا ننشینیم طبلهای خبر را خبر این پیروزی را و خبر ادامه این نبرد را به تمام جهان بکوبید طبلهای افشاگری را بکوبیم تا در آینده نزدیک کسانی که سیاست آمریکا را ۷سال پیش در بستر تاریکی اپیزمنت با طناب خاتمی به چاه بردند از فرصتی که عدالت و دادگستری آمریکا دراختیار گذاشته به خود بیایند و سیاست آمریکا را هم از این چاه اپیزمنت به در آرند و با ملت و مقاومت ایران متحد به سوی جهانی بیشتر دموکراتیک قدم بذاریم پیروزی پیروزی پیروزی


محمدرضا روحانی مسئول کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت تأکید کرد:
با تشکر از آقای دکتر قصیم…
با سلام خدمت شما، دوستان مقاومت، یاران مقاومت که در سالهای سیاه تبعید یک آن از انجام وظیفه تون در مقابل بشریت، و نه تنها مردم ایران، غافل نبودید، اجازه بدید که من اشاره کوتاهی که دکتر قصیم، همرزم بزرگوار ما کردند به این که ما در انجام وظایفمون در مقابل ملت ایران، به دموکراسی در جهان کمک کردیم، توجه کنیم.
درسته این پیروزی، پیروزیه اشرفه، درسته این پیروزی، پیروزیه مقاومت ایرانه، ولی این پیروزی، پیروزیه ارزشهای مشترک ملل متمدن است. اخلاقیات که بعدها اساس حقوق شده، به‌ویژه در مذاهب ابراهیمی برای حق پناهندگی احترام زیادی قائلند، بطوری که در حقوق، ما نمی‌گویم حق مقدس اجتماعات، تشکیل اجتماعات، ولی برای پناهندگی می‌گوییم حق مقدس پناهندگی. به یادم می‌آید روزهای سیاهی را که مسؤل شورای ملی مقاومت ایران جوان بیست‌و پنج شش ساله در دادگاههای شاه در مقابل دادستان ایستاده بود و دفاع می‌کرد، و دفاعش قبل از هر چیزی، قبل از خودش، دفاع از پرنسیبهای برزگ حقوقی بود. من افتخار دارم که در پشت همون صندلیهایی که مسعود توی دانشکده حقوق نشسته، نشستم. بسیاری از دوستان ما طی چهل پنجاه سال گذشته به خاک افتادند. ما همه به‌نحوی از همون آرمانهایی که در زندانیهاش شاه مسعود رجوی در مقابل قاضی دفاع کرد، دفاع می‌کنیم. این آرمانها، آرمانهای تنها مردم ایران نیست. اینها میراثهای مشترک بشریت است، کسانی که در آمریکا این مقاومت را تروریست خواندند، این ماه ژوئیه، چهار ژوئیه روز استقلال آمریکاست. اینها پدران بنیانگذار آمریکا را تروریست خواندند، نه تنها مقاومت ایران. و ما در ایستادگی به اعتلای حقوق در جهان کمک کردیم. اینها توماس پین، پدر حقوق اساسی آمریکا اعلامیه حقوق‌بشر فرانسه را تروریست خواندند. اونها تنها ما را تروریست نخواندند، . اونها مقاومت تمام مردم جهان را برای آزادی تروریست خواندند.

دوستان عزیز: انگلیس با سنت بزرگ حقوقی‌اش از منشور «مادلاکارتا» تا الآن نزدیک به هفتصد هشتصد سال می‌گذرد. فرانسه با سنت بزرگ حقوقی‌اش، اعلامیه بزرگ بشر و حقوق جهان، حقوق‌بشر اعلامیه استقلال آمریکا، اینها تمام اینها را زیر پا گذاشتند. فقط به‌خاطر معامله با ملاها. به فرانسه می‌گویند (لا رپوبلیک د زاووکا) جمهوری وکلا، آمریکا هم تقریبا همین وضع را دارد، وکلا در آمریکا عرض کنم که غالباً کرسیهای اداره کشور را دارند. الآن دو حقوقدان، دو وکیل دادگستری، اجازه بدید بگویم همکاران جوان من، برای این که من سابقه‌ام از این دو تا بیشتر است. از آقای اوباما و خانم کلینتون. من امیدوارم که این ننگ را از چهره آمریکا، از میراث بزرگی که پدران بزرگ آمریکا برایشون گذاشتند پاک‌کنند. این تنها پاک کردن مشکل در مقابل جنبش مقاومت مردم ایران نیست، ما پیروز شدیم. ما تنها کشور مسلمان نشین هستیم که ارتجاع را برای ابد در پیشاپیش همه مسلمانان جهان به خاک می‌سپاریم.
من همینجا به تک‌تک دوستانی که در کشورهای گوناگون به ما کمک کردند از اونها تشکر می‌کنم، به‌خاطرشون می‌آرم که اونچه امروز در فرانسه به نام آزادی ازش باقی مانده، از جمله میراثهای (امیل زولاس) در قضیه دریفوس و تک‌تک شماها در سراسر جهان در مقابل این توطئه کثیف بین‌المللی نقش امیل زولا را برای مردم ایران بازی کردید. درود بر شما، درود بر مقاومت، زنده باد اشرف، زنده باد تلاشهای تلاشهای بزرگ اشرف و اشرفیان و آرزو می‌کنم خانم رجوی شما این پرچم آزادی خواهی را همراه دوستانتان، همراه شاگردان مسعود رجوی با خودتان به ایران ببرید. موفق باشید.



پرویز خزایی نماینده شورای ملی مقاومت ایران در کشورهای نورودیک خطاب به جمعیت حاضر در مراسم اورسوراواز گفت:
با تشکر و خسته نباشید، من هم امروز این احساس را دارم که این پیروزی واقعا تنها پیروزی مردم ایران نیست خانم رجوی این پیروزی به نمایندگی از طرف همه آن پیشتازان تاریخی است که در طول تاریخ لااقل ۲۰۰سال تاریخ بشریت جنگیدند از زن و مرد و همه اونها هم توسط رژیمهای سرکوبگر از گینگ جرج آمریکا گرفته تا امروز تروریست، خرابکار و یاغی لقب داده شده‌اند. بنابراین امروز آنهایی که در طول تاریخ به جرج واشنگتن خرابکار می‌گفتند به مهاتما گاندی لولاتیک و دیوانه می‌گفتند. به مصدق باینده، و به مقاومت مردم ایران و قبل از اون باقنسه و نلسون ماندلا امروز یک معذرت خواهی بزرگ بدهکار بشریت هستند. بنابراین امروز این پیروزی، پیروزی همه بشریت است و به قول آقای رجوی قطره‌یی عدالت است، قطره‌یی بسیار بسیار تعیین‌کننده که امروز در حلقوم ملتهای تشنه عدالت و آزادی ریخت. من این را تبریک می‌گویم.


ابراهیم مازندرانی مسئول کمیسیون اصناف شورای ملی مقاومت گفت:
سلام منم در نوبه خودم می‌خواستم این پیروزی بزرگ را خدمت رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت خانم مریم رجوی و آقای مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران و اشرفیان قهرمان و تمام هم‌میهنانم و تمام آنهایی که در این پیروزی دست داشتند و یاری و کمک کردند مقاومت ایران و مردم ایران را تبریک بگویم.

می‌خواهم بگویم چرا این همه تأکید می‌کنیم که پیروزی بزرگ بله پیروزی بزرگ به‌خاطراینکه این پیروزی و پیروزیهای قبلی قدرت مقاومت ایران را نشون میده خیلی از شماها هستید که دوران مصدق رو به یاد دارید و خیلی از شما لااقل خوندید تاریخش رو خوندید. مصدق چی می‌خواست مردم ایران مگر در اون زمان چی می‌خواستند؟ غیر از این بود که آزادی و دموکراسی می‌خواستند ببینیم بیشرمانه با کودتا مصدق رو با همه این که تمام مردم ایران پشتش بودند ساقط کردند. ولی هیهات یه هم‌چو مقاومتی وجود نداشت. یه هم‌چو تشکیلاتی وجود نداشت که ازحلقوم اونها آزادی مردم ایران رو بکشه بیرون ببینید این نشانه مقاومت ایرانه این پیروزی و پیروزیهای بعد. ببینید آفریقای جنوبی چی خواست استقلال نلسون ماندلا بیش از سی سال در زندان بود اینها استقلال یافتند در عین حالی که نلسون ماندلا رئیس‌جمهور بود اسمشون تو لیست بود چرا به چه خاطری ببینید یه هم‌چو مقاومتی وجود نداشت یه هم‌چو مقاومتی که اکنون نه تنها حق مردم ایران رو می‌خواد حق مردم ایران آزادی است دموکراسی است و از حلقوم اینها می‌کشه بیرون بله این خیلی پیروزی بزرگیه باید همونطوری که اشاره کردم نه تنها برای مردم ایران و نه تنها برای مقاومت ایران بلکه تمام منطقه و جهانیان تبریک بگیم. درهر صورت پیروزی در دادگاه استیناف واشنگتن پیروزی مردم علیه مماشاتگران و علیه رژیم رو به سقوط آخوندهاست. و قیام مردم ایران شعله ورتر خواهد کرد و به اشرفیان قهرمان یاری خواهد رسوند. اشرفیان چی می‌خوان با مقاومتشون به جهانیان نشون دادند که مقاومت می‌کنند مقاومت می‌کنند و آزادی را برای ایران به ارمغان میارند. ببین قیامی که از یکسال پیش آغاز شده و روز به روز عمیقتر و گسترده‌تر میشه در روزهای اخیر خودش رو در اعتراض و جنبش بازاریان علیه دیکتاتوری آخوندی خود را نشون داد. اعتصاب و اعتراض بازار به‌دلیل همبستگی با قیام مردم ایران تداوم پیدا کرده و همه سرکوبگریها و کشتار رژیم نتونسته اون رو مهار کنه درود بر بازاریان شریف

نه تنها سرکوبگریهای رژیم علیه بازاریان ملی و شجاع به جایی نرسیده بلکه بازاریان به عقب نشینیهای احمدی‌نژاد هم پاسخی منفی دادند. و به اعتصاب خود باز هم ادامه دادند اکنون کار به جایی رسیده که عسگر اولادی ازمؤتلفه اسلامی درراستای التماس و درخواستهای احمدی‌نژادی اطلاعیه داده و از بازاریان اعتصابی خواسته بیایید هرچه قدر مالیات می‌خواهید پرداخت کنید. ولی این ترفند هم فایده‌ای نکرده چرا که بازاریان ملی از عسگر اولادی و باند او به همان اندازه به همان اندازه باند احمدی‌نژاد متنفرند چرا چون همین باند از بعد از روز انقلاب درکشتار بازاریها و مردم ایران مستقیما دخالت داشتند تا حدی که عسگر اولادی و نظایر او دفاتر خود را از بازار به بیرون در تهران منتقل کردند چون تو بازار با نفرت به اینها نگاه می‌کردند. در هر صورت پیروزی در قضاییه آمریکا در این شرایط جای تبریک دو چندان داره چرا که راهبند علیه مماشات و اقدامی به سود قیام مردم ایرانه پیروز باشید


یزدان حاج حمزه از اعضای شورای ملی مقاومت:
سلام دوستان، مبارک باشه به همه شما اول و به ملت ایران که مجاهدین رو پرواندند در دامن خودشون و به کل مقاومت و به‌خصوص اشرفیان پرچمداران آزادی محتوم مردم ایران، من فقط قصد سخنرانی ندارم چند کلمه رو فقط چند تا نکته رو، یک نکته دو نکته رو می‌خواهم یادآوری کنم. حادثه مهمی اتفاق افتاده، یک حادثه قضاوت دادگاه استیناف آمریکا قبل از این که یک قضاوت حقوقی باشه یک اکت بزرگ سیاسی است. چرا می‌گم من این رو از واکنش رژیم، حتماًًً بعضی از دوستان و شاید همه تون نواری که ر وی سایت همبستگی از تلویزیون ر ژیم گذاشتند دیدید قضیه رو تمام شده تلقی کرده می‌گه چون می‌دونه کار سیاسی شروع شد و اسناد طبقه‌بندی شده و طبقه‌بندی نشده حقوقی وجود نداره و همه پوچه خانم رجوی اشاره کردند. نیست یک همچی چیزهایی وجود ندارد و اگر باشه قابل رده و اگه ارائه کنند در محاکم قابل رده مسأله‌یی سیاسی تبانی سیاسی با دولت خاتمی انجام گرفته و رژیم دریافته قضیه رو می‌گه این کار انجام شده شرح ماجرا رو میگه دیدید، شنیدید ولی اینها هم مثل اروپاییها در نهایت می‌روند به سمت در آوردن از لیست. این برداشت و تلقی دشمن اصلی ماست. و بنابراین جای تبریک داره یک نقطه عطف سیاسی است در برخورد آمریکا و اصولاً جامعه جهانی با مسأله مقاومت ایران، و من می‌خواهم الآن این موضوع رو عرض بکنم در این‌جا، خانم رجوی هم اشاره کردند آقای اوباما در سخنرانیهای اخیر خودشون به حقوق مردم ایران به آزادی مردم ایران اشاراتی دارند می‌خواهم عرض بکنم آقای اوباما خانم کلینتون وقت اثبات این قضیه رسیده، اثبات این که شما به آزادی مردم ایران احترام می‌گذارید و قدر می‌گذارید و خواهانش هستید همین جا تصمیم بگیرید، چون می‌دانید گره آزادی ایران از آزادی مقاومت ایران و برداشتن این غل و زنجیرهایی که بستید باز می‌شه بنابراین وقت عمله. اگر خانم مادلین آلبرایت و شوهر خانم کلینتون بردند جبران کنید خانم کلینتون وقت جبران کردن تنها مسأله اطاعت از دستور دادگاه و خواست دادگاه مبنی بر تجدیدنظر یا بازنگری اینها نیست، مسأله این است که شما می‌خواهید یک حرف سیاسی رو که چند بار تکرار کرده آقای اوباما رئیس‌جمهور آمریکا به اثبات برسونید وقتشه که پای این قضیه با امضای خودتون و پذیرش این و دآروردن از این لیست منحوس این موضوع رو نشون بدید که آدم صادقی هستید. امیدواریم این‌طور باشه، به هر حال ما در یک همچی وضعیتی قرار داریم تا همینجا دشمن رو به‌حالت یأس کشاندیم و من می‌خواهم بگم همه به لطف مقاومتی است که تا بحال کرده‌اید و ما همه چیز رو از مقاومت داریم…
 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eed68d30-9196-418c-85d6-1b30b600b0ae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات