728 x 90

جیم بنکس: بایدن و دمکراتها کماکان در انحراف برای اجرای یک توافق جدید با ایران

جیم بنک رئیس کمیته مطالعاتی جمهوریخواهان در مجلس نمایندگان
جیم بنک رئیس کمیته مطالعاتی جمهوریخواهان در مجلس نمایندگان

جیم بنک رئیس کمیته مطالعاتی جمهوریخواهان در مجلس نمایندگان روز چهارشنبه ۹شهریور در صفحه توئیتر خود درباره توافق اتمی بایدن با رژیم ایران نوشت: بایدن و دمکراتها کماکان در انحراف برای اجرای یک توافق جدید با ایران برای پاداش دادن بابت رفتار بدشان هستند.

وی افزود: ایران اخیراً پهپادهایی را برای استفاده در اوکراین به روسیه فروخت. اما بایدن و دمکراتها کماکان در بیراهه خود برای رسیدن به یک توافق جدید با ایران برای پاداش دادن به آنها بابت رفتار بدشان اصرار می‌ورزند... این دیوانگی است!

 

هم‌چنین لارنس نورمن خبرنگار وال استریت در اروپا در صفحه توئیتر خود نوشت، خلاصه یک کلمه‌ای پاسخ احتمالی ایران: «هیچی»

وی افزود: خلاصه‌ای یک کلمه‌ای از آنچه که من از مقامات غربی در مورد آخرین اخبار در مورد توافق با ایران می‌شنوم، که چه زمانی که ایران احتمالاً پاسخ می‌دهد، و آنچه که این کشور احتمالاً خواهد گفت: «هیچی».

نورمن اضافه کرد: به ندرت در ۱۷ماه گذشته شاهد چنین بلاتکلیفی از سوی مقامات غربی در مورد این‌که گام بعدی ایران چه خواهد بود، بوده‌ام. گاهی اوقات، فرضیات اشتباه بوده است. اغلب اوقات شاید. اما افراد زیادی به ندرت گفته‌اند که ما نمی‌دانیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ec816579-fc0a-4d5a-8b55-c7c13aa95906"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات