728 x 90

اشغال بخشي از اشرف با زرهي,

واکنش رسوای بانکدار مرکزی تروریسم در قبال بزرگترین اجتماع ایرانیان درپاریس

-

اجلاس ضد تروریسم رژیم آخوندی در تهران
اجلاس ضد تروریسم رژیم آخوندی در تهران
دیکتاتوری آخوندی، معروف به بانکدار مرکزی تروریسم، در واکنشی رسوا در قبال بزرگترین اجتماع ایرانیان درپاریس- که با حضور فراگیر نمایندگان جامعه جهانی و ارائه بیانیه‌های بیش از ۴هزار نماینده پارلمان و اکثریتهای ۳۰مجلس قانونگذاری و شهرداران منتخب ۷۱۰۰شهر درفرانسه، ایتالیا و بلژیک، در محکومیت سرکوب و صدور ترویسم و جنایت علیه بشریت در اشرف همراه بود، نمایشی مسخره در تهران تحت عنوان «اجلاس مبارزه با تروریسم» برگزار کرد.

مضحک این‌که کارچرخانی ومیهمانداری این کنفرانس امثال صالحی وزیر خارجه فعلی و رئیس انرژی اتمی قبلی رژیم و پاسدار قاسم سلیمانی خود به‌خاطر تروریسم و مشارکت درتوسعه سلاحهای کشتارجمعی ومشارکت درسرکوب خلقهای منطقه لیست‌گذاری و تحریم و ممنوع السفر هستند.

شرکت‌کنندگان در این نمایش رسوا هم که از سوی بسیاری از سران کشورهای منطقه تقبیح و تحریم شده نیز، شماری از عوامل شناخته شده رژیم در منطقه بودند که کوس رسوایی دریافت گونی- گونی، دلارها و تومانها ودینارهای نفتی آخوندها توسط آنها بر سر بازارهای رسانه در منطقه جهان بارها نواخته شده است.

ولی‌فقیه ارتجاع، در پیام خود به این نمایش، شدت دلسوختگی و هول وهراس رژیمش را از گردهمایی بزرگ پاریس و حمایت فراگیر جامعه بین‌المللی از حقوق مجاهدان اشرف و به‌رسمیت شناختن حق مردم ایران برای مقاومت و سرنگونی دیکتاتوری مذهبی و تروریستی، برملا کرد و با سوزوگداز از «تحمل خسارتهای سنگین»، گفت: «آمریکا و انگلیس و برخی دولتهای غربی دیگر... داعیه‌ی مبارزه با تروریسم را نیز به ادعاهای گزاف خود افزوده‌اند. تروریستهایی که در دهه‌ی ۱۳۶۰هزاران نفر را بی‌رحمانه به خاک و خون کشیدند و از جمله در یک حادثه ۷۲نفر از نخبگان علمی و سیاسی و مسئولان بلند پایه‌ی کشور، و در حادثه‌یی دیگر، رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر کشورمان را به‌شهادت رساندند، اکنون در حمایت دولتها و دولتمردان اروپایی و زیر حمایت آنان زندگی می‌کنند».

خامنه‌ای، به‌عنوان سردمدار فاشیسم مذهبی و بانکدار تروریسم بین‌المللی، که همین دیروز ۲۷کشور اتحادیه اروپا سرکرده سپاه، سرکرده نیروی تروریستی قدس و سرکرده اطلاعات سپاهش را به‌خاطرمشارکت در کشتار مردم بپاخاسته سوریه تحریم ولیست‌گذاری کرده‌اند، در پیامش، خواستار تعریف جدیدی ازتروریسم شد و خطاب به عوامل وایادیش در نمایش مسخره آخوندی گفت: «یکی از کارهای اساسی نشست کنونی شما می‌تواند تعریف روشن و دقیق از تروریسم باشد»!

در نمایش ورشکسته رژیم در تهران احمدی‌نژاد نیز ضمن سوزوگداز از اقتدار و اعتبار جهانی مجاهدین و مقاومت ایران، به تکرار دعاوی ننگینش در انکار هولوکاست و کشتار جمعی یهودیان توسط فاشیسم هیتلری پرداخت تا همدلی وهم سرنوشتی فاشیسم دینی قرن بیست‌ویکم را با فاشیسم ونازیسم جنایتکار در قرن بیستم به خوبی برملاکرده باشد.

ازنکات شایان توجه دیگر این‌که یکی از شرکت‌کنندگان در به‌اصطلاح اجلاس تهران که هیچ رهبر عربی حاضر به شرکت در آن نشد، حضور جلال طالبانی بود که به مصداق «شاهد روباه دم اوست»، به طرح دعاوی و دستورات دیکته‌شده ولی‌فقیه ارتجاع علیه مجاهدان اشرف پرداخت که مفسران عراقی و بین‌المللی از جمله در تلویزیون الجزیره درباره‌اش گفتند، آن چه طالبانی گفت نه یک حرف و تصمیم عراقی بلکه تصمیمی اتخاذ شده از سوی رژیم ایران است.

بگذریم که مردم ایران و عراق و ناظران بین‌المللی ازیاد نبرده‌اند که همین طالبانی در نامه‌یی خود در ۱۳اسفند۱۳۶۲ خطاب به رهبر مقاومت ایران نوشته بود: «تلاش باند مرتجع خمینی در تحمیل سلطه دیکتاتوری مطلقش زیر پرده ولایت‌فقیه علیه خلقهای مسلمان خطر بزرگی را علیه مبارزات این خلقها در جهت زندگانی پیشرفته عصر و ترقی و پیوستن به کاروان تمدن جهانی به‌وجود می‌آورد. بهترین احترامها و آرزوهای ما را قبول فرمایید.

برادر مخلص شما جلال طالبانی، دبیرکل اتحادیه میهنی کردستان سوم مارس ۱۹۸۴».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e3fd40cd-2e64-4ad5-a86e-2a2ed4856761"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات