728 x 90

اعتراف علوی: فردی که امکانات ترور فخری‌زاده را فراهم کرد از نیروهای مسلح بود

آخوند علوی وزیر اطلاعات رژیم
آخوند علوی وزیر اطلاعات رژیم

آخوند علوی وزیر اطلاعات رژیم در یک گفتگوی تلویزیونی اعتراف کرد که ترور فخریزاده با نفوذ در نیروهای مسلح عملی شد.

دو ماه پیش از ترور وزارت اعلام کرد که در این نقاط دشمن دارد کار جمع‌آوری انجام می‌دهد. ۵روز قبلش گفته که دشمن برنامه ترور شهید فخری‌زاده را در این نقطه دارد، فقط زمان معلوم نبود، . بعد از مسئولان مربوطه چون شهید فخریزاده از نیوروهای مسلح بود، اون فردی هم که اولین تدارکات را تهیه کرده بود برای ترور جزو نیروهای مسلح بود و ما نمی‌تونیم تو حوزهٔ نیروهای مسلح کار اطلاعاتی انجام بدیم. از اونا نفر خواستیم که بیان بنشینند و روی قضیه کار کنیم»... ( تلویزیون رژیم ۲۰بهمن).

شبکه خبر رژیم روز ۷آذر۹۹ گزارش کرد که پاسدار سرتیپ محسن فخری‌زاده کشته شد. فخری‌زاده بالاترین نفر کشته شده رژیم پس از قاسم سلیمانی است. ترور فخری‌زاده ضربه استراتژیک به دستگاه اتمی رژیم است و آن را به‌شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. پاسدار سرتیپ فخری‌زاده رئیس سپند، به‌اصطلاح سازمان پژوهش‌های نوین دفاعی، مهره کلیدی بمب‌سازی سپاه پاسداران بود.

علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران نحوه کشته شدن فخری‌زاده را چنین بیان کرد: «یازده پاسدار همراه فخری‌زاده بودند و انفجار نیسان به‌خاطر از بین بردن پاسداران بود. هیچ آدمی در صحنه ترور نبود و کلاً ۱۳تیر شلیک شده و همه از تیربار داخل نیسان بوده است و بقیه تیرها توسط محافظان شلیک شده است».

وی تأکید کرد که «تیربار داخل نیسان مجهز به یک سیستم هوشمند ماهواره‌ای بوده که روی شهید فخری‌زاده زوم کرده بود و از هوش مصنوعی بهره می‌برده است».

پاسدار علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت رژیم در حاشیه مراسم دفن فخری‌زاده با تکرار عقده گشاییهای سرکردگان نظام به‌خاطر افشای برنامه ضدایرانی بمب‌سازی اتمی رژیم علیه مجاهدین پرداخت.

متأسفانه عملیات، عملیات بسیار پیچیده‌ای بود با تجهیزات الکترونیکی رخ داد. هیچ فردی در صحنه حضور نداشت. اما سرنخهایی وجود داره، ضمن این‌که، آن کسی که این طراحی را کرده برای ما مکشوف است که کیست و سابقه آن چیست. حتماً منافقین نقش داشتند و عنصر جنایتکار رژیم صهیونیستی و موساد است

به گزارش خبرگزاری سپاه پاسداران، شمخانی ادعا کرد سیستم اطلاعاتی رژیم با دقت احتمال وقوع و محل بروز حادثه را پیش‌بینی کرده بود اما این بار دشمن از سبک و شیوه کاملاً جدید حرفه‌یی و تخصصی استفاده کرد. شمخانی گفت: ۲۰ سال است که دشمن به‌دنبال به‌شهادت رساندن ایشان است، اما تا به‌حال دشمن ناکام بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/da8e9dbf-e564-41db-8e18-dabe17b5c6fb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات