728 x 90

انتقال اجباري اشرف,توطئه خانواده عليه اشرف,

وزیر دادگستری فلسطین گسیل مأموران وزارت اطلاعات تحت عنوان «خانواده» برای فشار به ساکنان اشرف را محکوم کرد

-

وزیر دادگستری فلسطین فشارهای رذیلانه علیه مجاهدان اشرف را محکوم کرد
وزیر دادگستری فلسطین فشارهای رذیلانه علیه مجاهدان اشرف را محکوم کرد
فریح ابومدین وزیر دادگستری و رئیس سابق کانون وکلای فلسطین اقدامات مشترک رژیم ایران و مقامات عراقی علیه ساکنان اشرف را محکوم کرد.
وی که با خبرگزاری اخبار عراق مصاحبه می‌کرد در پاسخ به این سؤال که نظر جنابعالی در مورد حمله مستمر به ساکنان اشرف و تهدید آنها به کوچ دادن و اخرج و تحمیل محاصره کامل علیه آنها و نقش رژیم ایران در این رابطه چیست؟ گفت: آنها میهمانان مردم عراق هستند و بر اساس معیارهای حقوق‌بشری و قوانین بین‌المللی و حق پناهندگی و حفاظت از پناهندگان از مصونیت برخوردار هستند آنچه که در حق آنها انجام شده است نقض این قوانین است و این رژیم ایران است که پشت این موضوع قرار داد به نحوی که همه مخالفینش در داخل و خارج را مورد هدف قرار می‌دهد. مزدوران اشغالگر که امروز بر عراق حاکم هستند مزدوران رژیم آخوندی هم هستند و به دستورات آنها گردن می‌گذارند.

خبرنگار پرسید نظر شما در مورد اقدامات مقامات عراقی و ایرانی مبنی بر ممانعت از دیدار خانواده‌های ساکنان اشرف با فرزندانشان در این قرارگاه چیست؟
وزیر دادگستری فلسطین هم‌چنین آوردن مأموران وزارت اطلاعات تحت عنوان خانواده برای فشار به ساکنان اشرف را محکوم کرد.

وزیر دادگستری فلسطین پاسخ داد: «مقامات عراقی تحت فشار رژیم ایران شبیه همان شیوه‌های اسرائیل را در رفتار با خانواده‌های ساکنان اشرف و همینطور با خانواده‌های اسرای عراقی در داخل زندانهای حکومت عراق و زندانهای اشغالگران به‌کار می‌گیرند».

وی در پاسخ به سؤالی درباره نقض حقوق‌بشر در ایران تحت حاکمیت آخوندها گفت: اقدامات رژیم ایران اعم از قتل مخالفین و اعدامهای مستمر در داخل کشور و حمله به مخالفین در خارج و مشخصا ساکنان اشرف بیانگر اوج دیکتاتوری این رژیم است.

وی در پاسخ به سؤالی درباره حذف کاندیداها در عراق گفت این یک رسوایی و تراژدی برای مردم عراق است… این اعمال غیرقانونی و با انگیزه‌های سیاسی است که هدف از آن حذف هویت عربی عراق است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d4aa8b49-2b78-4da7-93db-7c59a3579d93"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات