728 x 90

اعدام جمعي,

مهمان پرست در واکنش به محکومیت بین‌المللی اعدامها در ایران غیظ رژیم آخوندی را برملا کرد.

-

رامین مهمان‌پرست، سخنگوی وزارت خارجه آخوندها
رامین مهمان‌پرست، سخنگوی وزارت خارجه آخوندها
سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم در واکنش به محکومیت بین‌المللی اعدامها در ایران غیظ رژیم آخوندی را برملا کرد.
مهمان‌پرست در کنفرانس خبری خود راجع به اعتراضات جهانی علیه اعدام زهرا بهرامی و دیگر اعدامهای جنایتکارانه رژیم، و قطع رابطه هلند با دیکتاتوری آخوندی، به یاوه سرایی و تکرار دعاوی مسخره رژیم پرداخت و گفت: در رابطه با پرونده یکی از اتباع کشورمان یعنی زهرا بهرامی که به‌دلیل قاچاق مواد مخدر حکم قضایی در مورد آن صادر و اجرا شد، عکس‌العمل برخی از کشورهای غربی به‌ویژه مقامات دولت هلند را داشتیم که فکر می‌کنیم با اشرافی که مقامات دو کشور به تابعیت ایرانی این فرد داشتند، دخالت کردن در امور قضایی کشور ما است و به هیچ‌وجه قابل پذیرش نیست».

سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم در پاسخ به سوالی پیرامون تحریم وزیر خارجه دیکتاتوری آخوندی توسط اتحادیه اروپا گفت: «تحریمهای غیرقانونی و یک جانبه برخی کشورها از جمله آمریکا و اتحادیه اروپا در رابطه با برخی شخصیتهای ایران مسیری اشتباه (است) ».

سخنگوی وزارت‌خارجه دیکتاتوری آخوندی در واکنش به تظاهرات مردم افغانستان علیه دخالتهای رژیم و اعدامهای جنایتکارانه‌اش گفت: به نظر می‌آید این حرکت برای تخریب روابط خوب ایران و افغانستان انجام می‌شود و توسط افراد و جریانهای خاصی تحریک می‌شود.

سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم بر ادامه اعدامهای جنایتکارانه شهروندان افغانی مقیم ایران پافشاری کرد و با وقاحت گفت این‌که احکام قضایی در مورد این افراد اجرا شود به منزله پاک کردن جامعه و آلودگی هاست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d29b3dfc-af17-4ccf-99c4-93cf860e5979"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات