یک کارگزار رژیم از باند ولیفقیه ارتجاع، احمدینژاد را فاسدترین دولت نظام آخوندی توصیف کرد و گفت: فساد دولت احمدینژاد در کل تاریخ ایران بیسابقه است.
احمد کریمی اصفهانی که از وی بهعنوان دبیرکل جامعه بازار و اصناف وابسته به رژیم یاد شده، گفت: احمدینژاد باید توضیح دهد آیا ”فساد مالی که در دو دوره اخیر انجام شده٬ در کل تاریخ ایران وجود داشته یا نه؟“
وی اظهارات احمدینژاد مبنی بر اخلال در بازار ارز را رد کرد و گفت: در این دو سال چه مسائلی پیش آمده که ارز از زیر هزار تومان به ۲۰۰۰ تا ۲۶۰۰ تومان بالا رفته است البته ما بحث تحریمها را قبول داریم اما میخواهیم بدانیم بخش دیگر این مسأله از کجا نشات میگیرد؟
احمد کریمی اصفهانی که از وی بهعنوان دبیرکل جامعه بازار و اصناف وابسته به رژیم یاد شده، گفت: احمدینژاد باید توضیح دهد آیا ”فساد مالی که در دو دوره اخیر انجام شده٬ در کل تاریخ ایران وجود داشته یا نه؟“
وی اظهارات احمدینژاد مبنی بر اخلال در بازار ارز را رد کرد و گفت: در این دو سال چه مسائلی پیش آمده که ارز از زیر هزار تومان به ۲۰۰۰ تا ۲۶۰۰ تومان بالا رفته است البته ما بحث تحریمها را قبول داریم اما میخواهیم بدانیم بخش دیگر این مسأله از کجا نشات میگیرد؟