728 x 90

اخبار لبنان,اخبار خاورمیانه,دخالتهای ایران,

رهبر جنبش المربطون لبنان دخالتهای رژیم ایران را نشانه ضعف رژیم دانست

-

دکتر محمد درغام رهبر جنبش المربطون لبنان
دکتر محمد درغام رهبر جنبش المربطون لبنان
دکتر محمد درغام رهبر جنبش المربطون لبنان در مصاحبه‌ای با سیمای آزادی در رابطه با دخالتهای رژیم در کشورهای خاورمیانه و حمایت آشکار آن از دیکتاتور سوریه تأکید کرد: این دخالت ها نشانه ضعف رژیم است و رژیم ولایت‌فقیه سرنگون شدن بشار اسد را آغاز پایان خود می‌داند. وی گفت:
ما می‌دانیم که رژیم آخوندی برپایه تئوری صدور انقلاب اسلامی بنا شده، او می‌گوید اسلامی، ولی مقصود آن تئوری ولایت‌فقیه است. این رژیم از همان آغاز شروع به دخالت در امور کشورهای عرب کرد. این دخالتها دارای درجاتی است در درجه اول تبلیغات سیاسی، در درجه دوم تثبیت نفوذ خود مانند ایجاد سازمانهایی مانند حزب‌الله، در درجه سوم حمایت از رژیمهای دیکتاتور ولی اکنون چهارمین و آخرین درجه از دخالتهای رژیم، عبارت از این است که این رژیم به این نقطه رسیده که سرنگون شدن رژیم بشار اسد به‌مثابه آغاز پایان رژیم ولایت‌فقیه است، بنابراین این رژیم می‌خواهد با این دخالتها، بر آنچه که در داخل ایران در جریان است سرپوش بگذارد، هدف رژیم ایران ساخت جامعه ایران و پاسخگویی به خواسته‌های مردم ایران برای آزادی و دموکراسی و رفاه اقتصادی نیست دخالت در خارج ایران اساس فعالیتهای رژیم شده است و همه امکانات را برای این هدف به خدمت گرفته است.
دخالت رژیم آخوندها برای حمایت از رژیم اسد نشانه ضعف این رژیم است برای این‌که به ستوه آمدن مردم ایران در داخل کشور به درجه بسیار بالایی رسیده است و ما شاهد تحرک زندانیان و اعتراض آنها و جنبش‌های زیادی در بین مردم ایران هستیم و ما می‌دانیم که مقاومت ایران فعالیتهای بسیار گسترده‌یی دارد و به‌طور مستمر به رژیم حاکم فشار وارد کرده و آن را به ستوه آورده است اما در رابطه با دخالتهای رژیم در خارج، رژیم می‌داند که سقوط بشار اسد آغاز پایان رژیم ولایت‌فقیه است، و به‌طور خلاصه رژیم ولایت‌فقیه سقوط رژیم بشار اسد را آغاز پایان رژیم ولایت‌فقیه در ایران می‌داند و این حقیقتی است انکار ناپذیر.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c687e485-73c7-4dc0-a61d-7bcce811701b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات