728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,گردهماییهای مجاهدین,

واکنشهای هراسان رژیم پس از فراخوانهای تغییر و سرنگونی نظام آخوندی

-

گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس 10 تیر 96
گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس 10 تیر 96
روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی هراسان از گردهمایی عظیم مقاومت ایران و اجماع منطقه‌یی و بین‌المللی بر ضرورت تغییر و سرنگونی نظام آخوندی و به‌رسمیت شناختن آلترناتیو دموکراتیک، نوشت:
«نیوت گینگریچ» رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا، «رودی جولیانی» شهردار پیشین نیویورک و از چهره‌های نزدیک به دونالد ترامپ، «جوزف لیبرمن» عضو حزب دموکرات آمریکا، «جان بولتون» نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد، «میشل دو وو کولور» نماینده مجلس ملی فرانسه از جنبش امانوئل ماکرون به همراه «ترکی الفیصل»، میهمانان ویژه مجاهدین بودند.

رودی جولیانی شهردار پیشین نیویورک که همواره مواضعی ضد (نظام) داشته و پیش از این با مریم رجوی دیدارهایی نیز داشته است ضمن دفاع از دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که تغییر نظام در ایران حتمی است و اقدام در این مسیر باید هر چه سریعتر انجام شود.

همچنین نیوت گینگریچ رئیس مجلس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا که یک جمهوریخواه و از افراد نزدیک به ترامپ است، با تکرار ادعای ساختگی و خصمانه دولت آمریکا علیه نظام مبنی بر این‌که تهران حامی اصلی تروریسم است گفت که ایران باید آزاد باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c3ec7a4d-3eae-4960-9831-b57b124b96b4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات