728 x 90

آخوند شیاد و وعده بی‌عملی

سرانجام یک هفته پس از اعلام انتشار ویروس مرگبار، آخوند شیاد هم به صحنه آمد اما طبق معمول در اولین قدم از خودش رفع مسئولیت کرد.

آخوند روحانی ـ مراسم افتتاح منطقه ۱ آزاداره تهران-شمال ۶اسفند ۹۸: «بعضی از حوادث هم هست که در اختیار ما نیست به‌هرحال پیش می‌آید».

روحانی در قدم بعد، تلاش کرد با گزارش دروغ، بی‌عملی و ناکارآمدی نظام را بپوشاند.

آخوند روحانی در ستاد مبارزه با کرونا ۶اسفند ۹۸: «گزارشی که آقای وزیر محترم در آغاز جلسه دادند گزارش امیدوارکننده‌ای بود بر این مبنا که حرکت به سمت کنترل این ویروس هست».

البته دروغ و پنهان‌کاری فقط مربوط به آخوند شیاد نیست.

عباسی، سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس ارتجاع ۵اسفند ۹۸: «از نظر تجهیزات و امکانات پزشکی کمبودی نداریم. از اونطرف وزارت بهداشت اعلام کرد که ماسک را و مواد شوینده ضد عفونی کننده در اختیار مردم می‌گذاریم هر کجا مراجعه می‌کنیم نیست».

اما حرف اصلی روحانی این بود که نمی‌خواهیم مانند سایر کشورها قیمت کنترل ویروس و نجات جان انسان‌ها را بپردازیم. به همین علت هر نوع قرنطینه و تعطیلی را توطئه دشمنان نظام خواند.

آخوند روحانی در ستاد مبارزه با کرونا ۶اسفند ۹۸: «کار و فعالیت در کشور باید به‌صورت اونچه که در هفته‌های گذشته ماههای گذشته بوده ادامه پیدا بکنه».

یک رسانه حکومتی ضمن اشاره به‌ سرعت بالای گسترش ویروس در ایران به‌علت باز بودن مرزها و رابطه با چین نوشت: «در این شرایط باید پرسید که آیا هزینه‌های اقتصادی و اجتماعی قرنطینه کردن شهرهای ایران بیشتر است یا هزینه‌هایی که هم‌اکنون متوجه جان و مال مردم ایران است»؟

البته از نظامی که اراده حل مشکل ماسک معمولی را ندارد نباید انتظار داشت به فکر جان مردم باشد.

یک هموطن: «هر دارو خانه‌ای رفتیم سرش نوشته که اصلاً ماسک نداریم اصلاً نرفتیم تو بپرسیم چون نوشته نپرسید ماسک نداریم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bebcff6c-dd85-4da0-9cc7-ae944aa43bb2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات