رژیم ضدبشری آخوندی 4زندانی را در یزد و یک زندانی را در شهرستان تنکابن بدار آویخت. زندانی که در تنکابن بدار آویخته شد ”ع“ نام دارد. 3تن از زندانیان یزد در ملأعام اعدام شدند.
<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bc4c15f2-f6be-42b4-b57a-6ff5126058d6"></iframe>