728 x 90

اخبار سوريه,اخبار روسيه,

الجزیره: هواپیماهای روسی آوارگان سوری را هدف قرار می‌دهد

-

هدف قرار دادن مردم و شهرکهای سوریه با پرتاب بمب خوشه ای توسط هواپیماهای روسی
هدف قرار دادن مردم و شهرکهای سوریه با پرتاب بمب خوشه ای توسط هواپیماهای روسی
الجزیره روز چهارشنبه 21بهمن94 در پایگاه اطلاع‌رسانی خود از حملات هواپیماهای روسیه به کاروان آوارگان سوری خبر داد.

این منبع گزارش داد: ”عصر روز سه‌شنبه در حملات هوایی روسیه که حومه شهرها حلب و ادلب و اردوگاههای پناهندگان در مرز ترکیه را هدف قرار دادند دهها تن از شهروندان غیرنظامی کشته و دهها تن دیگر مجروح شدند، در حملات سنگین روسیه به شهرکها و روستاهای ادلب و حلب شمالی 33 غیرنظامی کشته و دهها تن دیگر مجروح شدند که در میان آنها کودکان نیز دیده می‌شوند.

بنا‌ به این گزارش بر اثر بمبارانهای هوایی روسیه به اردوگاه جدیدی که در نزدیکی سراقب برای پناه دادن آوارگان درست شده بود 7تن جان باختند که در بین آنها تعدادی از کودکان به چشم می‌خورد.

بر اثر حملات در روستای افس و شهرکهای فطیره و تلالیه که اغلب ساکنان آنها دروزی هستند 18نفر کشته شدند که تعدادی زن در میان کشته شدگان وجود دارد.

به گزارش الجزیره هواپیماهای رژیم سوریه نیز شهرک تلمنس در حومه معرهٴ النعمان جنوبی ادلب را با موشک مورد هدف قرار دادند که منجر به کشتن 6نفر شد که در میان آنها کودکان بودند.

بنا‌ به این گزارش رزمندگان سوریه مراکز تجمع نیروهای رژیم اسد را در داخل شهرکهای فوعه و کفریا در شمال ادلب با خمپاره مورد حمله قرار دادند.

الجزیره همچنین گزارش داد در حملات سنگین هوایی روسیه به حومه حلب شمالی 15 شهروند غیرنظامی جان باختند و دهها تن دیگر مجروح شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b909900a-1ad1-471c-9623-aab021d0fc0d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات