728 x 90

جوان ۲۰ساله اهوازی در اداره اطلاعات این شهر جان باخت

جان باختن جوان ۲۰ساله اهوازی در اداره اطلاعات این شهر
جان باختن جوان ۲۰ساله اهوازی در اداره اطلاعات این شهر

سایت هرانا روز جمعه ۲۹مهر در گزارش خود از جان باختن جوان ۲۰ساله‌ای در اداره اطلاعات اهواز خبر داد.

هرانا نوشت: این جوان اهوازی که به ظن نگهداری سلاح توسط نیروهای اداره اطلاعات این شهر بازداشت شده بود در محل بازداشتگاه این نهاد، در شرایطی پر ابهام جان باخت.

این سایت در ادامه آورده است: هویت این شهروند علی بنی اسد، ۲۰ساله توسط هرانا احراز شده است.

هرانا به‌نقل از یک منبع مطلع نوشت: «نیروهای اداره اطلاعات اهواز هفته گذشته علی را به ظن حمل سلاح بازداشت کردند. اما بعد از چند روز، روز چهارشنبه این هفته در تماسی که خود را منتسب به دادگاه انقلاب معرفی می‌کرد به خانواده وی گفته شد که فرزندشان جانش را از دست داده و باید مراجعه کنند تا پیکرش را تحویل بگیرند».

این منبع افزود: پزشکی قانونی علت جان باختن او را «از کار افتادگی کلیه» اعلام کرده است. اما ما به‌عنوان نزدیکان علی با توجه به نداشتن بیماری زمینه‌ای باور داریم که کلیه علی بر اثر ضربات شدید از کار افتاده است.

این منبع هم‌چنین ضمن رد دلیل بازداشتی که از سوی این نهاد امنیتی مطرح شده است، گفت: «ما باور نداریم علی سلاحی حمل یا نگهداری می‌کرده».

منبع نزدیک به خانواده بنی اسد در پاسخ به سؤال هرانا در خصوص سابقه علی بنی اسد گفت: علی فاقد سابقه فعالیت سیاسی بوده و مشارکتی در اعتراضات اخیر هم نداشت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b8950629-de60-4f24-a9ee-40a5a9f3c136"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات