728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,گردهمايي بزرگ ايرانيان

حمایتهای شخصیتها و پارلمانترها از گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس

-

آنتونیو راتزی - مارک گینزبرگ - ژان فرانسوا لوگاره - استرون استیونسون
آنتونیو راتزی - مارک گینزبرگ - ژان فرانسوا لوگاره - استرون استیونسون
سناتور آنتونیو راتزی - دبیر کمیسیون خارجی سنای ایتالیا:
من سناتور آنتونیو راتزی دبیر کمیسیون خارجی سنای ایتالیا هستم. می‌خواهم از همهٴ شهروندانی که خواهان صلح و آرامش در جهان هستند دعوت کنم تا در گردهمایی 13ژوئن مقاومت ایران در پاریس شرکت کنند. مقاومت ایران که از طریق تلاشهای خستگی‌ناپذیر خانم مریم رجوی رهبری می‌شود و به صلح در ایران اعتقاد عمیق دارد. از طرف ایتالیا، هیأت بسیار بزرگی از پارلمانترها در این مراسم شرکت خواهد کرد. چرا که ما نیز هم‌صدا با مقاومت ایران، صلح‌دوست هستیم. می‌خواهیم صلح و آرامش به ایران بازگردد و مخصوصاً ما مخالف تولید سلاح هسته‌یی هستیم، چرا که بدین‌وسیله جان مردم به مخاطره می‌افتد. من به تلاش مقاومت ایران، به‌خصوص به رهبری مریم رجوی، برای صلح بسیار خوشبینم

سفیر مارک گینزبرگ - سفیر پیشین آمریکا در مراکش:
گینزبزرگ: من این افتخار را دارم که در (گردهمایی پاریس) شرکت کنم.
به‌نظرم به دو دلیل مشخص گردهمایی پاریس نسبت به سالهای قبل بسیار کلیدی‌تر خواهد بود: اول (این‌که) مذاکرات در سوئیس کمی بعد از این گردهمایی برگزار خواهد شد و حتماً تحت تأثیر آن قرار خواهد گرفت. دوم این‌که این بسیار کلیدی است که به مردم آمریکا و مردمی که دولتهای آنها در این مذاکرات شرکت دارند بگوییم، مردم ایران نمی‌خواهند این مذاکرات به رژیمی که قابل تغییر نیست مشروعیت ببخشد و این ایده که به‌نحوی مردم ایران یک عنصر کلیدی در آیندهٴ این توافق نیستند، باید مورد توجه افراد در پاریس قرار بگیرد.

ژان فرانسوا لوگاره - شهردار منطقهٴ یک پاریس:
ما همهٴ افراط‌گرایی‌ها و تمامی اشکال تروریسم را محکوم می‌کنیم. ما با هم همبستگی داریم. فکر می‌کنم این پیام تمامی شهردارانی است که منشور حمایت از مقاومت ایران و اشرفی‌ها را امضا کرده‌اند. ما تمامی رژیمهایی را که از اعمال خشن و تروریستی و وحشی‌گری که علیه حقوق‌بشر است حمایت کردند، حمایت مالی کردند و در این اعمال شرکت کردند، محکوم می‌کنیم.
من همواره تحت تأثیر جمعیتی که به ویلپنت (پاریس) می‌آید قرار می‌گیرم. این گردهمایی سالانه بیش از پیش تأثیرگذار است و نمایندگان منتخب در فرانسه طبعاً بسیج می‌شوند، زیرا یک گردهمایی با این قدرت، نمی‌تواند ما را بی‌تفاوت بگذارد.

استرون استیونسون:
هر بار من در گردهمایی‌های بزرگ ( مقاومت ایران) در پاریس شرکت می‌کنم و بارها در آنها شرکت کرده‌ام؛ تازه‌ترین آن در ژوئن سال گذشته بود که بیش از 110هزار نفر در آن شرکت داشتند. سخنرانان سطح بالا از همهٴ نقاط جهان آمده بودند، مانند رودی جولیانی، فرمانداران پیشین از آمریکا، سناتورها، اعضای کنگره، اعضای ارشد پارلمانها و نخست‌وزیران شما می‌دانید وقتی خانم رجوی هر سال در ژوئن در برابر 110هزار نفر سخنرانی می‌کند، تماشای آن و شرکت در چنین جلسه‌یی بسیار خارق‌العاده است.
اما مهمترین جنبهٴ این گردهمایی‌ها این است که مخالفان خانم رجوی و مجاهدین، یعنی خود آخوندها مدعی هستند که مجاهدین از حمایت کمی در ایران برخوردارند. وقتی 110هزار ایرانی در تبعید از سراسر جهان در پاریس تجمع می‌کنند و همهٴ آنها از خانواده‌یی بزرگ‌تر در ایران برخوردارند، لاجرم تعداد کسانی که در داخل ایران از مجاهدین حمایت می‌کنند باید در (سطح) میلیونها نفر باشد. البته می‌دانیم که این حقیقت دارد.
گردهمایی سالانه در پاریس اثبات می‌کند ( مقاومت ایران) نه تنها در غرب، بلکه از میلیونها حامی در داخل خود ایران برخوردار است. برخی از آنها جان خود را به‌خطر می‌اندازند تا اطلاعات فوق سری و خطرناکی را برسانند. البته مجاهدین بودند که برای اولین بار فاش ساختند که آخوندها به‌دنبال ساختن تسلیحات هسته‌یی هستند. آژانس‌های اطلاعاتی غربی به‌طور کامل در کشف این اطلاعات شکست خورده بودند.
گردهمایی سالانه در پاریس اثبات می‌کند که این یک اپوزیسیون رسمی به رهبری خانم رجوی است و از میلیونها حامی در داخل ایران برخوردار است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b43f138d-92a5-410d-ac0e-c7d4020598db"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات