728 x 90

اخبار امريكا,

وزیر امنیت داخلی آمریکا: در پی کشتار اخیر در اورلاندو، ارتباط با جوامع مسلمان آمریکا ضروری‌تر است

-

جی جانسون وزیر امنیت داخلی آمریکا
جی جانسون وزیر امنیت داخلی آمریکا
جی جانسون وزیر امنیت داخلی آمریکا می‌گوید جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا «نتیجه معکوس» خواهد داشت.

جی جانسون، در مصاحبه‌یی با شبکه خبری ABC در پاسخ به کسانی که خواهان ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا شده‌اند گفت: در پی کشتار اخیر در اورلاندو، «پل زدن» با جوامع مسلمان آمریکا مهم‌تر و ضروری‌تر است.

او گفت: «پیشنهادهای ساده پندارانه که ما ورود مردم به این کشور را بر اساس مذهب ممنوع کنیم، نتیجه معکوس دارد و کار کرد نخواهد داشت. ما نیاز داریم جوامع مسلمان را ترغیب کنیم در تأمین امنیت کشور به ما کمک کنند».
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا نیز «تروریست» توصیف کردن بیش از یک میلیارد مسلمان را رد کرد و بر ضرورت نیفتادن در دام سیاه‌نمایی، تأکید کرد.

اوباما، در پایان جلسه‌یی که با تیم امنیت ملی در وزارت دادگستری داشت تأکید کرد گروه‌های تروریستی سعی دارند تا جنگ علیه خود را به جنگ میان اسلام و کشورهای غربی تبدیل کنند.

او افزود: «گروههایی هم‌چون داعش و القاعده می‌خواهند جنگ را به جنگ میان اسلام و آمریکا یا میان اسلام و غرب تبدیل کنند. به نام اسلام سخن می‌گویند و مدعی‌اند رهبر بیش از یک میلیارد مسلمان هستند که اندیشه‌های جنون‌آمیزشان را نپذیرفته‌اند. آنها می‌خواهند که آن‌ها را به‌عنوان نمایندگان بیش از یک میلیارد مسلمان به‌رسمیت بشناسیم تبلیغات آن‌ها این‌گونه است و این‌گونه جوانان را جذب می‌کنند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b35089d7-981e-4cfc-bd68-41165a692247"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات